Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 2 năm
Ngày đăng tuyển
19/09/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Ngành nghề
Kĩ năng
Địa điểm làm việc
- Miss Ao Dai, 21 Nguyen Trung Ngan, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City.
[G
- Manage office supplies and equipment.
- Ensure proper functioning of office facilities and equipment.
- Coordinate repairs and maintenance as needed.
- Provide administrative support to other departments as required.
- Handle correspondence, phone calls, and inquiries.
- Plan and organize company events, meetings, and conferences.
- Arrange travel and accommodation for staff as needed.
- Liaise with external vendors and service providers.
- Negotiate contracts and manage relationships with suppliers.
[H
- Conduct recruitment processes including job posting, candidate screening, interviewing, and selection.
- Facilitate onboarding of new employees, including orientation, training, and documentation.
- Address employee inquiries and concerns.
- Mediate conflicts and provide solutions to workplace issues.
- Organize team-building activities and employee engagement programs.
- Assist in the development and implementation of performance improvement plans.
- Develop career development programs for employees.
- Ensure compliance with labor laws and company policies.
- Maintain employee records and HR documentation.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Tân Phú 20 - 30 triệu VNĐ
Bình Chánh 10 - 15 triệu VNĐ
Quận 1 7 - 9 triệu VNĐ
Quận 1 3 - 6 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Tân Phú 7 - 10 triệu VNĐ
Thủ Đức Thỏa thuận
Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Thủ Đức 10 - 13 triệu VNĐ