Customer Service Associate

  • Mức lương: 7 - 10 triệu VNĐ

  • Hết hạn trong: 36 ngày nữa

Ứng tuyển qua APP

Support the BPO Supervisor in achieving business goals with CS BPO teams. Manage KPIs of CS BPO team to maintain at good scores. Identify issues attributing to BPO performance and good problem-solving.

Địa điểm làm việc:

67, Lê Lợi, Quận 1, TPHCM - ( Hồ Chí Minh)

Ngành nghề:

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu):

Đại Học

Tính chất công việc:

Toàn thời gian

Yêu cầu kinh nghiệm:

1 - 10 năm

Mô tả công việc:

- Support the BPO Supervisor in achieving business goals with CS BPO teams.

- Manage KPIs of CS BPO team to maintain at good scores.

- Identify issues attributing to BPO performance and good problem-solving.

- Recommend and assist in the implementation of changes to policy/ procedure as appropriate.

Yêu cầu công việc:

- Goal better, data-driven, can-do attitude, open and supportive mindset.

- Communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem-solving skills.

- Ability to work independently and with a sense of urgency and fluctuation.

- Creative, self-disciplined and capable of identifying and completing critical tasks.

Quyền lợi được hưởng:

-           Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...

-           Healthcare for you and your family

-           Training opportunities

Công ty TNHH Shopee

100-200 nhân viên

235, Nguyễn Văn Cừ, Nguyễn Cư Trinh, Q1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Tổng quan công ty Shopee Vietnam là một trong những công ty Thương Mại Điện Tử đầu tiên tại Việt Nam cung cấp dịch vụ mua bán trực tuyến qua ứng dụng điện thoại di động. Thành lập từ đầu nă... Xem thêm

Việc làm đề xuất cho bạn
Việc làm theo ngành nghề
Menu