Tải app JobsGO

Accountant Cum C&B Executive

  • Hết hạn trong 17 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    5 - 10 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    05/09/2024

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    Không giới hạn

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh
    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    Không

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    Không

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Lầu 20, 93 -95 Đường Hàm Nghi, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    As an Accountant cum HR Specialist, you will be responsible for managing the financial transactions and bookkeeping activities as well as calculate the payroll for company. Your duties will include:

    • Make timesheets according to the regulations of the enterprise.

    • Monitor and ensure that the timekeeping of employees is carried out fully and accurately.

    • Periodically calculate salaries for groups of employees based on timesheets, bonuses, allowances and deductions according to regulations of enterprises (Personal Income Tax, Social Insurance,)

    • Include the spreadsheet of salary advances in the month in the final salary table to calculate the actual salary received for employees. (if any)

    • Update new income calculation parameters when employees are promoted – salary increases.

    • Manage non-salary incomes for personal income tax finalization.

    • Implement the payment of salaries to employees periodically.

    • Making periodic personal income tax finalization reports. Make social insurance report forms. Making periodic reports on salaries, social insurance, health insurance; trade union funds are the responsibility of salary accountants.

    • Input

    • Making weekly, monthly payroll report as per manager request.

    • Record/enter the invoice for the purchase of goods and related documents.

    • Issue sales VAT invoices.

    • Making the receipts, cash, and bank receipts.

    • Tracking inventory of goods.

    • Declare taxes and prepare the financial statements.

    • Other tasks will be assigned by the direct manager.

    Yêu cầu công việc

    • 5-10 years experience

    • Graduated in Accounting/Audit/Financial

    • Strong computer skills such as typing, system and software knowledge.

    • Accurate data entry skills with great mindfulness

    • Excellent communication skills, both verbal and written, to communicate with employees regarding their issues and concerns.

    • Sound decision-making skills.

    • Ability to multitask in a stressful environment with specific deadlines.

    • Ability to work independently in a time-sensitive environment.

    • Proficiency in English is a plus

    Quyền lợi được hưởng

    Chăm sóc sức khoẻ

    The company paid private health insurance 24/7 (Bao Minh/Bao Viet/PVI) for employee

    Cơ hội du lịch

    The annual company paid trip

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume