Tải app JobsGO

Accountant Cum Admin

CÔNG TY TNHH CHARTER LINK LOGISTICS VIỆT NAM - CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH CÔNG TY TNHH CHARTER LINK LOGISTICS VIỆT NAM - CHI NHÁNH HỒ CHÍ MINH
  • Hết hạn trong 26 ngày nữa
  • Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    01/03/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Tầng 3A, Tòa nhà Summit Building, 350 Nguyễn Văn Linh, Phường Thạc Gián,Đà Nẵng

    Việc làm Đà Nẵng

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    1/ Accountant tasks:

    • Review and verify invoices and check payment request.
    • Record and post transactions to journals, ledgers and other records.
    • Check confirmation of billing customers and issue VAT invoice.
    • Verify vendor accounts, enter new or update vendor names and data into system.
    • Prepare SOA and get vendor’s confirmation.
    • Prepare and process payment and bank payment order form.
    • Follow up, control and urge employee cash advance payment.
    • Control and report Receivable/Payable accountant.
    • Binding & file accounting document .
    • Prepare cash flow forecast report.
    • Prepare report for staff allowances for payroll.
    • Reconcile revenue and cost by shipment.
    • Entry to software inter-company transaction and check for the balance.
    • Prepare tax report: VAT, PIT, FCWT, other States rep.
    • Accounts closing and check for the balances.
    • Binding and file for GL.

    2/ Administration tasks:

    • Perform administrative tasks in the company: Booking air tickets, hotel, making visas,…
    • Arrange appointments, printing, organizing birthday parties for employees, conferences, year-end party, travel,… hygiene management and corporate discipline.
    • Handling company internal/external document, support processing of Enterprise legal document.
    • Controlling administrative expenses: Receiving and checking invoices/ requests for payment of expenses: courier, taxi/grab, utility, telephone, office rental, cleaning fee, buying tools in the office,...
    • Order, manage, allocate and control stationary.
    • Managing company equipment and assets.
    • Other jobs requested by the Boards of Directors.

    Yêu cầu công việc

    • College courses in Accounting.
    • At least 2 year-experence in similar position.
    • Experience in logistics environment is a plus.
    • Reading and writing English.
    • Fluently in Excel, Word and international accounting software experience a plus.
    • Must be able to work under pressure and meet deadlines, while maintaining a positive attitude and providing exemplary customer service.
    • Spirit of teamwork and ready to support colleagues.
    • Manage, record fixed asset, office equipment exactly and follow up the VAS standard.

    Quyền lợi được hưởng

    • 13th month Salary and attractive commission scheme.
    • Annual leave/Health care
    • Full salary insurance, other attractive welfare.
    • Working in a dynamic, friendly and professional environment and world’s biggest FCL/LCL network.
    • Laptop and necessary tools/equipment provided for the role.
    • Additional performance-based benefits and bonuses.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Lĩnh vực:
    Trống
    Địa chỉ:
    Hồ Chí Minh
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume