Tải app JobsGO

General Affairs Staff

Công ty TNHH Framas Korea Vina Công ty TNHH Framas Korea Vina
  • Hết hạn trong 1 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    01/10/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    CV của bạn có phù hợp với công việc này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    General Affairs Staff presents as a receptionist, in charge of managing queries from internal, external customers and able to provide instant support and observe for front office operation. ​

    • Present as a receptionist: Meet and greet external customers/vendors; Provide guidance for forms, procedures, mailing service; Take care to archive work of in coming /out sending documents at factory.
    • Control car service for employee and expats: Arrangement cars for business travel and making payment request for expense related to car management; Sumary and calculate workig days and overtime of driver.
    • Small purchasing and delivery: Contact the supplier and order, supply and inventory of stationery, uniform; Delivery stationary for department who order stationary and unioform as required on time.
    • Supporting for hotel booking, air ticket if required.
    • Payment documents and other assignment: Supervise the fee payment; Support company events; Monitor housekeeping service

    - Transportation from Ho Chi Minh City/ Bien Hoa City to Long Thanh

    - Working time: Monday to Friday (8.00 - 16.30); Saturday (8.00 - 12.00) & 1 full Saturday off per month.

    • Have general knowledge and understanding of administration work
    • Good at English in both written and verbal skills
    • Communication and negotiation skills
    • Problem solving skills
    • MS office application
    • University/college graduation
    • Having experience in the relevant position

    Ngành nghề: Hành chính / Thư ký, Biên phiên dịch, Nhân sự

    Kinh nghiệm: 1 Năm

    Cấp bậc: Nhân viên

    Hình thức: Nhân viên chính thức

    Địa điểm: Đồng Nai

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    • Have general knowledge and understanding of administration work
    • Good at English in both written and verbal skills
    • Communication and negotiation skills
    • Problem solving skills
    • MS office application
    • University/college graduation
    • Having experience in the relevant position

    Quyền lợi được hưởng

    - Phụ cấp
    - Xe đưa đón
    - Chế độ thưởng
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Phụ cấp thâm niên
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume