Tải app JobsGO

Customer Service Specialist (Accounts Management)

  • Hết hạn trong 12 ngày nữa
  • Mức lương Từ 14 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    29/08/2024

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    Không giới hạn

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Không
    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    Không

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Bà Rịa - Vũng Tàu

    Việc làm Bà Rịa - Vũng Tàu

    Mô tả công việc

    Mô tả Công việc
    1. Manage new orders in system: process, sequence, send proforma.
    2. Manage pending orders, consolidate orders and fulfill the shipment.
    3. Follow up with Logistics and Fulfillment team to ensure booking/ stock available for outbound shipments.
    4. Interface with customers and sales representative to handle both pre-sales and post-sales service function.
    5. Provide outstanding customer service to improve customer satisfaction and relationship.
    6. Alerts customers on shipment issues in advance.
    7. Handle and resolve customer complaints/inquiries via mail in a timely and accurate manner.
    8. Coordinate, analyze and improve customer service functions to meet company goals.
    9. Provide administrative support (such as report preparation) and any other duties as assigned.
    10. At all-time comply with company policies, procedures and instructions.

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    1. Education:
    University graduate, major in Foreign trade or Economics.
    2. Experience:
    · At least 3 years experiences in the same position.
    · Experience in customer service in manufacturing companies is a plus.
    · Local candidates are preferable Ba Ria Vung Tau provice
    3. Knowledge of:
    · Knowledge of Import/Export Customs and Shipping Documentation.
    · Knowledge of Furniture Industry is an advance.
    · Advanced knowledge/experience in Microsoft Applications (Word, Excel, Outlook 365, Skype).
    4. Skills and Abilities
    · Must be able to communicate fluently in English.
    · Strong interpersonal and communication skills.
    · Constructive and creative thinking (in problem solving)
    · Proficiency in the management of resources.
    · Ability to train and coach team members on processes, procedures, compliance and product knowledge.
    · Strong competence in the use of technology and software applications including MS, ERP
    · Familiar with maintaining customer database.
    · Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels.

    Quyền lợi được hưởng

    Chế độ bảo hiểm
    Du Lịch
    Chế độ thưởng
    Chăm sóc sức khỏe
    Đào tạo
    Tăng lương

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume