Tải app JobsGO

Customer Service And Admin Executive

Công Ty Cổ Phần Gourmet Partner Việt Nam Công Ty Cổ Phần Gourmet Partner Việt Nam
  • Hết hạn trong 30 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    19/11/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    Job Description :

    · Efficiently process orders and ensure timely delivery to meet customer expectations.

    · Process orders via email or phone on the SAP system.

    · Follow up on customer requests through Zalo/WhatsApp.

    · Pick items based on the Order Form.

    · Monitor stock accuracy, ensuring physical stock aligns with the inventory system.

    · Record all stock movements accurately.

    · Place orders for stock transfers from HCM to Hanoi.

    · Prepare the daily Cashbook, updating all cash-in/out transactions, and submit reports weekly to HCM.

    · Maintain organized files of vouchers, invoices, and relevant correspondence.

    · Develop daily sales reports.

    · Maintain a safe and clean work environment by organizing shelves, inventory spaces, and workstations.

    Requirements:

    ·Minimum of 2 years’ experience; Customer Service experience is a plus.

    ·Proficiency in SAP software and Excel.

    ·Excellent organizational skills, with high attention to detail and accuracy.

    ·Team player with a strong commitment to dedication and punctuality.

    ·Ability to meet strict deadlines and start work in the early morning (7:30/8:00 am).

    Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Hành chính / Thư ký

    Kinh nghiệm: 2 Năm

    Cấp bậc: Nhân viên

    Hình thức: Nhân viên chính thức

    Địa điểm: Hà Nội

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc

    Requirements:

    ·Minimum of 2 years’ experience; Customer Service experience is a plus.

    ·Proficiency in SAP software and Excel.

    ·Excellent organizational skills, with high attention to detail and accuracy.

    ·Team player with a strong commitment to dedication and punctuality.

    ·Ability to meet strict deadlines and start work in the early morning (7:30/8:00 am).

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Đồng phục
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Đối tác JobsGO

    banner-jobsgo
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume