Việc làm Contact Center Team Lead - ITECHWX CO., LTD

Contact Center Team Lead

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công Ty TNHH Itechwx
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
12/02/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Tầng 4 Tòa nhà Lancaster Luminaire, Số 1152-1154 Đường Láng, Phường Láng Thượng, Quận Đống Đa, Hà Nội
1. Tầng 4 Tòa nhà Lancaster Luminaire, Số 1152-1154 Đường Láng, Phường Láng Thượng, Quận Đống Đa, Hà Nội

Việc Làm Tương Tự

VP Bank

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (RM Diamond) - Thu Nhập Từ 20TR - 30TR - Chi Nhánh Tây Hà Nội

VP Bank

Hà Nội Đến 30 triệu VNĐ
Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Xe Ô Tô Mazda Láng Hạ

Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda

Hà Nội Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Chăm Sóc Khách Hàng Dự Án MB Bank - Nhánh Inbound Không Gọi Ra - Không Cần Kinh Nghiệm [C1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Xây Dựng Di-senses

Chăm Sóc Khách Hàng ( Mảng Cafe )

Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Xây Dựng Di-senses

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

English Call Agent Ca Đêm Full - Time (Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

Hà Nội,... 15 - 17 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Mutosi

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Mutosi

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty TNHH Truyền Thông Unicomm

Chuyên Viên Khách Hàng - Account Executive

Công Ty TNHH Truyền Thông Unicomm

Hà Nội Thỏa thuận
JobsGO HeadHunt

Chăm Sóc Khách Hàng - Lương Upto 20M/Tháng

JobsGO HeadHunt

Hà Nội Đến 20 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

About us: iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees spread across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers and is renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients.

We are excited to offer an opportunity for a Team Lead to join our MS Azure team. This role will focus on managing and leading a team of professionals dedicated to delivering exceptional IT services.

You will:

  • Business management:

- Make sure the team meets MS KPI.

- Make sure the team follows the compliance and security policies.

- Offer non-technical training (including but not limited to business processes, case handling skills, telephone, and email skills, out-of-office processes, leave procedures, and demission procedures) to help the new members to get familiar with the process and tools.

- Review cases daily and find out the problems to make sure customer issues are well resolved.

- Follow up on the progress of each case in time to ensure effective actions are taken.

- Find out the root cause of cases that customers are not satisfied with and do the analysis to make improvement.

- Participate in internal weekly and monthly Business Review Meetings to present operational results and action plans.

- Collect data and create reports to meet business needs.

  • Managing Collaborative Activities:

- Collaborate on cross-group and cross-product issues by working with resources from other groups to solve customer problems. Help drive cases with the highest priorities by working with managers, engineers, and other stakeholders.

- Work with Microsoft to get effective support on critical and complex issues.

  • Business Communication:

- Maintain good business relationships with customers.

- Participate in customer-facing business review meetings to gather feedback and resolve issues.

- Drive the negotiation, creation, execution and modification of business processes and procedures.

Yêu cầu công việc:

Our ideal candidates:

- Proficient in English (4 skills)

- Willing to work rotating night shifts.

- At least 2 years of experience in the same role in the BPO industry.

- Excellent team leadership skills, able to unite the team, and help team members maximize their strengths and improve their weaknesses.

- Good process and risk management skills can ensure that the performance of the team is stable and continuously improved.

- Have a sense of community and responsibility, be able to align the policy of team, good at management and communication of employees, and be willing to make additional contributions for the team.

- Excellent presentation skills.

- Excellent customer service awareness.

- Ability to train and mentor, experience in quality monitoring and improvement.

Quyền lợi được hưởng:

- Offered salary from 30,000,000 VND GROSS

- 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift

- Salary at 100% during the probationary period

- 90% contribution of the gross salary to social insurance

- Full working equipment will be provided

- 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)

- Annual Health Checkup

- Activities: Birthday party, Employee engagement activities

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code