Participate in Business Review meetings, present operation results, collect feedback and address concerns.
Use tools and strategy to monitor the performance of a team. Analyze non-satisfied cases, find root causes, work out action plans and monitor execution. Serves as the first line of management escalation.
Tracks resolution speed and removes roadblocks (e.g., skill gaps, unclear process) preventing issues from being resolved.
Analyzes the business impact and collaborates with different stakeholders to ensure the right resources are engaged proactively.
Drive customer satisfaction when using Microsoft products and share customer success stories that have positive impact to customers’ business.
Team Operation Management
Analyze team readiness strategy proactively, ensure the team has the correct readiness plan on both tech non-tech parts (such as compliance, service skill, etc.).
Ensure team members follow Microsoft & Itechwx compliance and security policy.
Identifies potential risks and implement optimized process to mitigate the risks.
Maintain positive relationship with all team members, drive positive team morale.
Yêu cầu công việc:
Fluent in English.
Excellent communication skills.
Have experience in managing the size from 20, can lead the team independently.
Strong pressure resistance can respond quickly to customer and internal needs.
Have customer service experience in BPO industry.
Strong interest in IT industry
Quyền lợi được hưởng:
Salary range: 30 – 35 gross
Salary at 100% during the probationary period
90% contribution of the gross salary to social insurance
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Training will be offered
Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
Quét QR Chat Zalo Với Nhà tuyển dụng
Quét mã QR để kết nối trực tiếp với nhà tuyển dụng
Nhận phản hồi nhanh chóng từ các chuyên viên nhân sự
Đặt câu hỏi chi tiết về công việc và công ty
Thể hiện sự quan tâm và chủ động trong quá trình ứng tuyển
Tạo ấn tượng tích cực và tăng cơ hội được tuyển
Rất tiếc Nhà tuyển dụng chưa kích hoạt tính năng liên hệ Zalo, chúng tôi đã gửi yêu cầu của bạn đến Nhà tuyển dụng
và sẽ thông báo tới bạn khi tính năng được Nhà tuyển dụng kích hoạt.