Việc làm English Call Agent Ca Đêm Full - Time (Làm Tại Văn Phòng) - SOFTEL SOLUTIONS CO., LTD

English Call Agent Ca Đêm Full - Time (Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung học phổ thông
Ngày đăng tuyển:
13/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng tuyển:
20
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Yêu cầu độ tuổi:
18
Địa điểm làm việc:
Hà Nội, Hồ Chí Minh
1. HTP Building, No. 434 Tran Khat Chan, Pho Hue Ward, Hai Ba Trung District
2. Mộc Gia Building, 92 Yen The, Ward 2, Tân Bình District

Việc Làm Tương Tự

Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Xe Ô Tô Mazda Láng Hạ

Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Chăm Sóc Khách Hàng Kênh Call - Dự Án Shopee

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Có Data Sẵn, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Logistics - Thành Thạo Tiếng Nhật

Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Xây Dựng Di-senses

Chăm Sóc Khách Hàng ( Mảng Cafe )

Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Xây Dựng Di-senses

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Tmđt Kênh Chat - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm [H4] [BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Thương Mại Điện Tử _ Thuần CSKH_ Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Chăm Sóc Khách Hàng Ví Điện Tử Shopeepay (Tân Bình)

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh 8 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Mutosi

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Mutosi

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Nhân Viên Kinh Doanh (Lương Cứng 8TR + Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm + Hỗ Trợ Data + Marketing) Tại Dĩ An, Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

More specifically, you will be responsible for the following tasks:

  • No experience required: Softel welcomes freshers with good English skills to handle customer service for telecommunication services in the U.S. through the hotline/contact center.
  • Identify and address customer needs, with a goal of total satisfaction.
  • Completes reports of calls and other data accurately and on time.
  • Refer issues and questions to managers if necessary.

Yêu cầu công việc:

  • Customer service experience is a plus, Softel still welcomes freshers, and you would be trained in the professional US policy program from the beginning.
  • Proficiency in English, and basic computer skills, including Outlook, Word, and Excel.
  • Part-time CSR candidates are required to be available for the initial 1–2 weeks of professional training. The company fully pays for this training period.
  • Effective multitasking, prioritization, and time management skills.
  • Quick, good communication and problem-solving skills.

Quyền lợi được hưởng:

General Benefit Package:

  • Probation period: 2 months at 85% of the official salary. During this time, you will also take part in Softel Solutions’ professional training program.
  • The training programs at the beginning are about soft skills in customer service, US telecommunications laws, welfare policies and work processes of the US Government.
  • 100% of Customers are in the US, and the company environment uses and improves English well.
  • The company is fully equipped with office equipment and lockers, so employees do not need to bring personal items such as laptops or headphones to work. In addition, the company also has health supplements for night shift employees such as functional foods, imported fresh fruits, convenience foods, tea, cakes, instant coffee, roasted/ground coffee/ beans, coffee and tea maker, microwave, refrigerator,...
  • Working with major carriers in the US.

Benefits for Official Employees:

  • 12 annual leave days (Unused leave days will be compensated in the December payroll).
  • 11 public holidays based on regulations.
  • Pay insurance according to Vietnamese labor law (BHXH, BHTN, BHYT) starts immediately after signing the official labor contract, along with participation in the company’s exciting internal activities.
  • Receive union benefits such as: Representative's birthday, International Women's Day, Funeral support money, sick visits, maternity support,...
  • Career Growth Opportunities: Clear promotion path from CSR Starter → Senior CSR → Team Leader → QA → Coach → Supervisor → Manager. As the company is currently expanding rapidly, there will be more opportunities for employee advancement.
  • Career Prospect: Opportunity to transfer to other positions or departments depending on your prospective capabilities.
  • Rotation Opportunities to US Headquarters: Top performers can rotate to our US headquarters for valuable experience and exposure.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code