Tải app JobsGO

Office Administrator (HCM)

Hunt Jobsgo Hunt Jobsgo
  • Hết hạn trong 26 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    10/02/2025

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Trung
    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    24-30

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Sài Gòn Tower, Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    About us

    Pro-Technic Machinery Ltd. is a reputable machinery dealer in Hong Kong and the Mainland, importing various precision machinery from all over the world and providing high standard pre-sales and after-sales service for 40 years since 1977. Besides importing high precision machine from all over the world, Pro-Technic also represents specialized products, software and system such as Automatic Grinding Centre, 9 axles Automatic Polishing Center and PTMES (Manufacturing Execution System) under the brand name “ FAST CELL” Furthermore, Pro-Technic act as a system integrator.

    Protechnic Vietnam is a subsidiary of Protechnic Machinery LTD.

    Office: 16th Floor, Saigon Tower, 29 Le Duan Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City.

    Responsibilities

    • Provide support and regular reporting on the status of ongoing projects.

    • Coordinate all aspects of project management and development, working closely with partners to ensure all components of the project run smoothly.

    • Manage scheduling for meetings, travel arrangements, preparation of documents, and ensure proper filing and record-keeping.

    • Handle and maintain confidential information and oversee document management.

    • Assist in ad-hoc administration tasks to support the Marketing, Sales Planning & Operations team.

    • Perform a full spectrum of general office administrative duties to support day-to-day office operations.

    Yêu cầu công việc

    Requirements

    • Bachelor's degree in Human Resource Management or related fields.

    • 2-3 years of relevant work experience.

    • Proficient in Chinese.

    • Age between 24-30 years.

    • Strong communication skills with the ability to work both independently and in a team.

    • Basic accounting knowledge; experience handling full set of accounts is a plus.
    • Experience in logistics and supply chain is a plus
      Basic accounting knowledge; experience handling full set of accounts is a plus./-strong

    Quyền lợi được hưởng

    Benefits

    • Salary 900-1200$

    • Bonus, social insurance policies, and benefits in accordance with the law and company regulations.

    • Opportunities for professional development in a dynamic environment.

    • Participation in advanced training programs to enhance skills.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume