Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 3 năm
Ngày đăng tuyển
05/11/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Ngành nghề
Kĩ năng
Địa điểm làm việc
- Thành phố Hồ Chí Minh
Đang phân tích CV...
Expected salary: negotiable salary, plus attractive bonus based on company’s performance.
Job description:
International sale and sourcing
· Research and develop international markets, Research new products and new suppliers.
· Care, promote and develop the existing customers and markets.
· Prepare sales and marketing materials including company profile, proposals, quotations, and website.
· Receive customer requirements, prepare quotations, draft, and review contracts, manage export contracts.
· Make contacts and negotiate with suppliers and customers, building relationships with customers and suppliers.
· Coordinate with suppliers to deploy orders, track orders and payment schedules, collect customer payments.
· Handling problems arising from goods that do not meet the order requirements.
Admin
· Follow up the contract performance until the goods are cleared.
· Check the suitability of customs clearance documents, make import and export documents.
· Contact agents, shipping lines to schedule transportation and arrange according to the progress of cargo delivery.
· Process payments and receive payments.
· Other admin tasks as directed by superiors.
· University degree in foreign trade, economics, or business
· 3-4 years’ experience in sales, or import-export
· Fluent in English language
· Knowing Russian language is an advantage.
· Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint…)
· Passionate and enthusiastic
· Always taking the initiative in handling with issues
· Strong ability to communicate with customers and suppliers.
Ngành nghề: Bán hàng / Kinh doanh, Xuất nhập khẩu, Hành chính / Thư ký
Kinh nghiệm: 3 Năm
Cấp bậc: Nhân viên
Hình thức: Nhân viên chính thức
Địa điểm: Hồ Chí Minh
· University degree in foreign trade, economics, or business
· 3-4 years’ experience in sales, or import-export
· Fluent in English language
· Knowing Russian language is an advantage.
· Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint…)
· Passionate and enthusiastic
· Always taking the initiative in handling with issues
· Strong ability to communicate with customers and suppliers.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Quận Bình Tân, Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Quận Tân Bình Thỏa thuận
Quận Bình Tân Thỏa thuận
Quận Tân Bình Thỏa thuận
Quận Bình Thạnh 7 - 10 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Quận Phú Nhuận 10 - 13 triệu VNĐ
Quận Bình Tân Thỏa thuận
Quận Bình Tân Thỏa thuận
Quận 2 11 - 12 triệu VNĐ