Chú ý: Nếu Nhà Tuyển Dụng có các yêu cầu đáng ngờ như: tải ứng dụng, truy cập các đường link không rõ ràng, gia nhập các nhóm Telegram, giao dịch chuyển khoản... Người tìm việc tuyệt đối không làm theo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
28/06/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
Địa điểm làm việc
⇒ Tòa nhà Phú Điền, Phố Lý Thường Kiệt, Trần Hưng Đạo, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Hoàn KiếmMaison Retail Management International is seeking to recruit a dedicated Customer Experience Compliance Specialist to enhance the quality of customer interactions across selected brands. The ideal candidates will be responsible for observing, reporting, escalating, and implementing improvements to ensure exceptional customer experiences and maximized sales potential.
Key Responsibilities:
1. Observation and Evaluation:
- Mystery shopping and operation checklist criteria to monitor results and identify ongoing issues affecting customer experience and revenue.
- Observing onboarding and training processes to identify areas for improvement.
- Evaluating employee interactions and customer service at the store level.
- Assessing operational processes both in-store and at the office.
- Analyzing customer behavior within stores to enhance service delivery and surveying non-customers on objection reasons.
- Collecting and analyzing feedback from various sources.
2. Reporting and Recommendations:
- Evaluating operational and customer experience efficiency and providing recommendations for conversion rate improvement.
- Monthly reporting on the evaluation of operation checklist.
- Establishing a Project Management Office (PMO) to oversee and track improvements.
- Collaborating with stakeholders in operations, brand, and head office teams to address immediate issues and develop standard operating procedures (SOPs) for consistent service delivery.
- Enhancing training materials and employee handbooks across all functional areas.
- Aligning KPIs with customer experience objectives and ensuring reward structures support desired behaviors.
- Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Prior experience in retail operations, customer experience, or related roles preferred; a certificate in service QC is a plus.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Willingness to travel across stores, shopping malls, and specified nearby provinces.
- Ability to work independently and collaboratively with cross-functional teams.
- Proficiency in Vietnamese and English languages.
- Attractive salary (upto 18mil)+ lunch allowance + parking allowance
- Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year-end party, team building, annual salary increase ...
- Employee discount purchases
- 12 - 15 days annual leave.
Tầng 3 Tòa G1 Five Star Garden, Thanh Xuân, Hà Nội
20-50 nhân viên
JobsGO - Kênh thông tin tuyển dụng và việc làm dành cho mọi Doanh nghiệp và Ứng viên. Chúng tôi tin tưởng sẽ đem lại “HY VỌNG” cho Doanh nghiệp tìm kiếm nhân tài và cho Ứng viên... [Xem thêm]
Hà Nội 13/07/2024 15 - 20 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 03/08/2024 25 - 40 triệu VNĐ
Hà Nội 24/07/2024 7 - 40 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 22/07/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 13/07/2024 Thỏa thuận
Quận Đống Đa 22/07/2024 10 - 25 triệu VNĐ
Quận Hoàng Mai 31/07/2024 7 - 20 triệu VNĐ
Quận Thanh Xuân 01/08/2024 6 - 11 triệu VNĐ
Quận Hoàn Kiếm 28/07/2024 15 - 18 triệu VNĐ
Quận Ba Đình 10/07/2024 Từ 15 triệu VNĐ
Quận Thanh Xuân 01/08/2024 7 - 11 triệu VNĐ
Quận Hà Đông 04/07/2024 7 - 15 triệu VNĐ
Quận Hà Đông 19/07/2024 Thỏa thuận
Quận Hai Bà Trưng 19/07/2024 8 - 20 triệu VNĐ
Quận Đống Đa 20/07/2024 8 - 15 triệu VNĐ