Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
28/06/2024
Số lượng tuyển
3
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
Yêu cầu giới tính
Nam
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
⇒ Tòa nhà Phú Điền, Phố Lý Thường Kiệt, Trần Hưng Đạo, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Hoàn KiếmMaison Retail Management International is seeking to recruit a dedicated Customer Experience Compliance Specialist to enhance the quality of customer interactions across selected brands. The ideal candidates will be responsible for observing, reporting, escalating, and implementing improvements to ensure exceptional customer experiences and maximized sales potential.
Key Responsibilities:
1. Observation and Evaluation:
- Mystery shopping and operation checklist criteria to monitor results and identify ongoing issues affecting customer experience and revenue.
- Observing onboarding and training processes to identify areas for improvement.
- Evaluating employee interactions and customer service at the store level.
- Assessing operational processes both in-store and at the office.
- Analyzing customer behavior within stores to enhance service delivery and surveying non-customers on objection reasons.
- Collecting and analyzing feedback from various sources.
2. Reporting and Recommendations:
- Evaluating operational and customer experience efficiency and providing recommendations for conversion rate improvement.
- Monthly reporting on the evaluation of operation checklist.
- Establishing a Project Management Office (PMO) to oversee and track improvements.
- Collaborating with stakeholders in operations, brand, and head office teams to address immediate issues and develop standard operating procedures (SOPs) for consistent service delivery.
- Enhancing training materials and employee handbooks across all functional areas.
- Aligning KPIs with customer experience objectives and ensuring reward structures support desired behaviors.
- Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Prior experience in retail operations, customer experience, or related roles preferred; a certificate in service QC is a plus.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Willingness to travel across stores, shopping malls, and specified nearby provinces.
- Ability to work independently and collaboratively with cross-functional teams.
- Proficiency in Vietnamese and English languages.
- Attractive salary (upto 18mil)+ lunch allowance + parking allowance
- Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year-end party, team building, annual salary increase ...
- Employee discount purchases
- 12 - 15 days annual leave.
Tầng 3 - Tòa nhà Phú Điền, Số 83A Lý Thường Kiệt, P. Trần Hưng Đạo , Quận Hoàn Kiếm , Hà Nội, Việt Nam
>500 nhân viên
Công ty cổ phần Maison Online - nhà phân phối thuộc Công ty cổ phần Maison Retail Management International được thành lập vào năm 2002. Maison Online là nhà phân phối gần 20 thương... [Xem thêm]
Hà Nội 04/07/2024 6 - 15 triệu VNĐ
Hà Nội 05/07/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Hà Nội 27/07/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Hà Nội 14/07/2024 11 - 15 triệu VNĐ
Hà Nội 13/07/2024 9 - 15 triệu VNĐ
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Hai Bà Trưng 01/07/2024 10 - 15 triệu VNĐ
Quận Đống Đa 22/07/2024 10 - 25 triệu VNĐ
Quận Ba Đình 10/07/2024 Từ 15 triệu VNĐ
Hai Bà Trưng 12/07/2024 5 - 7 triệu VNĐ
Hà Nội 01/07/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 03/07/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Nam Từ Liêm 05/07/2024 8 - 10 triệu VNĐ
Quận Hà Đông 04/07/2024 7 - 15 triệu VNĐ
Quận Đống Đa 14/07/2024 8 - 12 triệu VNĐ
Huyện Chương Mỹ 25/07/2024 Thỏa thuận