Việc làm Guest Service Supervisor/ Giám Sát Dịch Vụ Khách Hàng 1 - Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa

Guest Service Supervisor/ Giám Sát Dịch Vụ Khách Hàng 1

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Khánh Hòa
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Trung cấp - Nghề trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2025 (Còn 21 ngày)

Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Khánh Hòa
Khánh Hòa
1. ,Khánh Hòa

Việc Làm Tương Tự

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Chuyên Viên Khách Hàng Cá Nhân - Toàn Quốc

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Toàn quốc Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Chuyên Viên Tư Vấn Bảo Hiểm - Dự Án Ngân Hàng MB [ Miền Trung]

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Thừa Thiên Huế,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal

Nhân Viên Kinh Doanh Thị Trường - Lương Cơ Bản Từ 10 Triệu + Hoa Hồng

Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal

Toàn quốc 10 - 20 triệu VNĐ
 Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Cộng Tác Viên Tư Vấn Tín Dụng Ngân Hàng Vib – Làm Việc Online Toàn Quốc (Part - Time , Thu Nhập Hấp Dẫn)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Toàn quốc,... Đến 100 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Nhân Viên Kinh Doanh / CTV Kinh Doanh Mua Bán Nhà Phố Riêng Lẻ (Toàn Quốc)

Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Toàn quốc,... 12 - 38 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Cộng Tác Viên Mở Thẻ Tín Dụng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Miền Trung,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Tư Vấn Quản Lý Doanh Nghiệp

Trưởng Nhóm Kế Toán Dịch Vụ

Công Ty TNHH Tư Vấn Quản Lý Doanh Nghiệp

Khánh Hòa 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Nhân Viên Hỗ Trợ Thanh Toán Tại Địa Bàn Cam Lâm, Cam Ranh - Khánh Hòa - SRS - KH

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Khánh Hòa,... 15 - 25 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Việt Nam Thịnh Vượng

Nhân Viên Thu Hồi Nợ Hiện Trường Khu Vực Miền Trung

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Việt Nam Thịnh Vượng

Miền Trung,... 13 - 15 triệu VNĐ
Ana Mandara Cam Ranh

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Tiếng Nga - Guest Relation Officer (Russia)

Ana Mandara Cam Ranh

Khánh Hòa Thỏa thuận
Công Ty TNHH Thương Mại Và Du Lịch Abtours

Nhân Viên Điều Hành Inbound - Làm Việc Tại Nha Trang

Công Ty TNHH Thương Mại Và Du Lịch Abtours

Khánh Hòa 7 - 13 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Viễn Thông FPT - Chi Nhánh Khánh Hòa

Nhân Viên Kinh Doanh Và Chăm Sóc Khách Hàng ( Có Đi Thị Trường)

Công Ty Cổ Phần Viễn Thông FPT - Chi Nhánh Khánh Hòa

Khánh Hòa 8 - 20 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

The Role

• Under the guidance and supervision of the Front Office Manager, and within the limits of the established Mövenpick Hotels & Resorts policies and OSM (Operational Standards Manual), his/her responsibilities are to provide efficient, personalized, courteous and punctual service and to practice up-selling techniques. To work with a team spirit and to ensure that each guest leaves the property fully satisfied and with the wish to return back.

• Must be thoroughly familiar with all Mövenpick corporate and local Operational Standards and ensure they are followed. He / She is responsible for supervising the operations at the front desk according to our hotel standards in order to ensure guest satisfaction under the control of the Front Office Manager in the accomplishment of their objectives. Must assist in accomplish obligations and goals as outlined below:

• Have the responsibility to ensure the safety and health at work and follow the Accor policy.

Key Deliverables and Responsibilities

Planning & Organizing:

1. Review and update Logbook

2. Check equipment

3. Be Smart, well-groomed and maintain a friendly and cheerful disposition all the times

4. Oversee the day to day operations

5. Report regularly on happening to FOM / Night Manager (if on shift).

6. Monitor Employees performance/ Coaching

7. Fire Procedure

8. First Aid Procedures

9. Handle guest complaints and report to manager

10. Implement and coordinate the Front Office OSM

11. Perform as per OSM Standards and in line with the Company’s Values and Core Behaviour.

12. Be fully aware of the Talk of the Walk for the day.

13. Drive Upselling Programme.

14. Proper grooming at all times

15. Attend training classes as per schedule

16. Show fullest cooperation and respect within the team and other departments

17. All team members on shift are aware of the daily activities and have product knowledge the hotel facilities.

18. Ensure panic report is printed during the shift at least twice.

Operations:

1. Prepare for daily arrivals in terms of room allocation, amenities and special requests of Guests.

2. Register and process check in for all arrivals.

3. Update and check guest information into the computer after a complete check in.

4. Accountable for cashiering duties, foreign exchange transactions, night audits tasks and settlement upon Guests’ departure.

5. Drive Upselling and exceed the monthly targets.

6. Provide friendly smooth courteous service to guest and respond promptly to all requests and inquiries at all time.

7. Resolve guests complaints/ requests and liaise with the department concerned to ensure immediately follow up.

8. Handle issuance of guest room key cards and ensure effective control for guest security.

9. Check and convey message to Guests.

10. Assist at the reception desk, Foreign Exchange, Night Audit and the Business centre, as and when assigned.

11. Seek authorisation on special room rates , paid-outs, rebates, cash advances, and acceptance of

a. cheques, on basis of established procedures

12. To check the paymaster and feedback to FOM. (Ultimate goal to have no paymaster).

13. Over credit limit report to be checked and files on daily basis.

14. Housekeeping discrepancy report checked and filed on daily basis.

15. Liaise with Guest Relations / Concierge for action plans on group arrivals / departure.

16. Review log book, verify outstanding and follow up pending. Identify if any special assignment for the day.

17. Check Hotel situation, occupancy, functions, groups, MIPs/VIPs.

18. File daily reception report and documents systematically.

19. At the end of the shift or the day ensure all GSAs reports are completed and submitted in the correct tray for night auditor.

20. Assist MOD in doing “book out” when needed.

21. Co-ordination and information with the Front Office, Housekeeping, F&B and especially with the General Manager regarding MIPs and VIPs.

22. To effectively handle all guest complaints concerning the Front Office in co-ordination with the Front Office Manager, taking corrective action to prevent recurrence and convert the guest into a repeat customer. Co-ordinate proper actions with other departments, report in writing via hotel duty log.

23. Other duties as assigned.

24. Perform duties in a manner that respects Mövenpick Hotels & Resorts’ Core Behaviours which are Trust, Relationship, Entrepreneurship and Drive.

25. Assist in Task Force Teams for new openings. (If asked).

26. Carry out any other reasonable task (which may not be stated here) as requested.

27. Attend and chair the daily briefings.

28. TrustYou targets to be achieved and exceeded.

29. Comply with account audit requirements and be ready during your shift at all times.

30. Drive Cherish programme and ensure targets are achieved and exceeded.

31. Assist FOM to achieve the departmental targets.

Yêu cầu công việc:

Requirements:

  • Experience in Front Office operations, preferably in a supervisory role
  • Strong communication & leadership skills
  • Ability to handle guest complaints calmly and professionally
  • Good knowledge of hotel systems (Opera is an advantage)
  • Well-groomed, positive attitude, and strong sense of responsibility
  • Ability to work shifts, including evenings and weekends
Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
  • Develop your talent through Accor’s learning programs.
  • Opportunity to grow within your property and across the world.
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.
  • Competitive salary and service charge based on experience and ability.
  • Top-tier service charge and 100% salary during the probation period.
  • Offer accommodation and meals for candidates from other provinces.
  • Shuttle bus for candidates in Nha Trang and fuel allowance for those in Cam Ranh and Cam Lam.
  • 24/7 insurance coverage from the first day of probation.
  • Full benefits under labor laws.
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Địa chỉ: Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa

Thông tin chung

Loại hình: Toàn thời gian
Cấp bậc: Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Ngày đăng tuyển: 09/12/2025
Yêu cầu giới tính: N/A
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code