Việc làm Reservation Agent/ Nhân Viên Đặt Phòng - Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa

Reservation Agent/ Nhân Viên Đặt Phòng

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Khánh Hòa
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Trung cấp - Nghề trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2025 (Còn 21 ngày)

Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Khánh Hòa
Khánh Hòa
1. ,Khánh Hòa

Việc Làm Tương Tự

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Chuyên Viên Khách Hàng Cá Nhân - Toàn Quốc

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Toàn quốc Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Chuyên Viên Tư Vấn Bảo Hiểm - Dự Án Ngân Hàng MB [ Miền Trung]

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Thừa Thiên Huế,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal

Nhân Viên Kinh Doanh Thị Trường - Lương Cơ Bản Từ 10 Triệu + Hoa Hồng

Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal

Toàn quốc 10 - 20 triệu VNĐ
 Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Cộng Tác Viên Tư Vấn Tín Dụng Ngân Hàng Vib – Làm Việc Online Toàn Quốc (Part - Time , Thu Nhập Hấp Dẫn)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Toàn quốc,... Đến 100 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Nhân Viên Kinh Doanh / CTV Kinh Doanh Mua Bán Nhà Phố Riêng Lẻ (Toàn Quốc)

Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Toàn quốc,... 12 - 38 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Cộng Tác Viên Mở Thẻ Tín Dụng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Miền Trung,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Tư Vấn Quản Lý Doanh Nghiệp

Trưởng Nhóm Kế Toán Dịch Vụ

Công Ty TNHH Tư Vấn Quản Lý Doanh Nghiệp

Khánh Hòa 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Nhân Viên Hỗ Trợ Thanh Toán Tại Địa Bàn Cam Lâm, Cam Ranh - Khánh Hòa - SRS - KH

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Khánh Hòa,... 15 - 25 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Việt Nam Thịnh Vượng

Nhân Viên Thu Hồi Nợ Hiện Trường Khu Vực Miền Trung

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Việt Nam Thịnh Vượng

Miền Trung,... 13 - 15 triệu VNĐ
Ana Mandara Cam Ranh

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Tiếng Nga - Guest Relation Officer (Russia)

Ana Mandara Cam Ranh

Khánh Hòa Thỏa thuận
Công Ty TNHH Thương Mại Và Du Lịch Abtours

Nhân Viên Điều Hành Inbound - Làm Việc Tại Nha Trang

Công Ty TNHH Thương Mại Và Du Lịch Abtours

Khánh Hòa 7 - 13 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Viễn Thông FPT - Chi Nhánh Khánh Hòa

Nhân Viên Kinh Doanh Và Chăm Sóc Khách Hàng ( Có Đi Thị Trường)

Công Ty Cổ Phần Viễn Thông FPT - Chi Nhánh Khánh Hòa

Khánh Hòa 8 - 20 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

The Role

 Under the guidance and supervision of the Revenue & Reservations Manager and within the limits of the established Mövenpick Hotels & Resorts policies and OSM (Operational Standards Manual), Receive and handle all reservations, work to and with management and strive to learn more each day. Show initiative to improve existing methods and refine established procedures. He/she participates in promotional and various marketing functions throughout the course of the year. Works diligently to develop and maintain corporate clientele in performing these duties he shall at all times maintain good relations with his supervisor, the Department Heads and supervisors as well as with the local authorities and other key persons.

 To record and process all reservation inquiries made by phone, fax or email efficiently and accurately and converted to sales where possible to meet hotel targets. He / She promote the desired work culture around Integrity, Respect, Team work and Service of Mövenpick Hotels and Resorts and its brand ethos.

Key Deliverables and Responsibilities

Planning & Organizing:

1. To be aware of the Hotel occupancy and average room rate today, month to-date and performance against budget requirements.

2. Maximize hotel yield by up selling and suggestive selling as set out.

3. Perform as per OSM Standards and in line with the Service Ingredients. Be fully aware of the hotel daily events for the day

4. Attend training classes as per schedule

5. Is aware of the daily activities and has product knowledge of all the hotel facilities to maximise upselling at all times

6. To have a good knowledge of all the different types of rooms, hotel facilities, hours of operation, restaurants, shops and ball rooms. To be well informed about special functions and events held in the hotel on a daily basis.

Operations:

1. To follow the grooming standards of the hotel to portray a professional image at all times

2. Show fullest cooperation and respect within the team and other departments

3. To be fully aware of the national history, places of interest, shopping areas, etc.

4. Works diligently to develop and maintain relationships with corporate clientele to maximise revenue

5. To maintain professional confidentiality and never disclose any secrets pertaining to the Company.

6. To ensure that the product standards are followed as trained.

7. To input and answer all written correspondence (fax & email) and telephone inquiries within 24 hours of being received.

8. To ensure all reservations are correctly and accurately input into the opera system and maintained.

9. To ensure that all reports are completed on a daily basis and filed for reference.

10. To be aware of the Hotel occupancy and average room rate today, month to-date and performance against budget requirements.

11. Maximize hotel yield by up selling and suggestive selling in line with strategy.

12. To file all correspondence on a daily basis ready for hand-over to reception.

13. To conduct a daily audit of tomorrows arrival file to ensure accurate details are recorded in each reservation.

14. To use guest names whenever appropriate.

15. Thoroughly familiarizes oneself with the Hotel’s emergency procedures and is in a state of preparedness for any emergency which may occur.

16. Seek out potential corporate clients and give the lead to either the Reservations Manager or the Sales Department

17. Coordination with Front Office and other departments if regarding requests as required.

18. He/she is familiar with all related company documentation and especially with the relevant Operational Standards Manual for his/her field of responsibility.

19. Assist in Task Force Teams for new openings as requested

20. To have a complete understanding of and to adhere to Mövenpick Hotels & Resorts policy relating to Fire, Hygiene, Health and Safety

Administration:

1. Ensure inputting and processing of all reservation requests to process the sales of rooms.

2. To ensure complimentary vouchers are received from internal departments (wherever applicable) and are filed immediately.


Yêu cầu công việc:

Requirements:

  • Strong communication skills (English & Vietnamese)
  • Customer-service mindset with high attention to detail
  • Ability to work under pressure and multitask
  • Knowledge of Opera PMS is an advantage
  • Professional grooming and positive attitude
Kỹ năng:
Quy Trình Check-in / Check-out , Quản Lý Đặt Phòng (Reservation) , Quản Lý Tài Sản Khách Sạn (PMS)

Quyền lợi được hưởng:

  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
  • Develop your talent through Accor’s learning programs.
  • Opportunity to grow within your property and across the world.
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.
  • Competitive salary and service charge based on experience and ability.
  • Top-tier service charge and 100% salary during the probation period.
  • Offer accommodation and meals for candidates from other provinces.
  • Shuttle bus for candidates in Nha Trang and fuel allowance for those in Cam Ranh and Cam Lam.
  • 24/7 insurance coverage from the first day of probation.
  • Full benefits under labor laws.
Ngành nghề:
Khách Sạn

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Movenpick Resort Cam Ranh, Khánh Hòa
Địa chỉ: Thị Xã Cam Ranh - Khánh Hòa

Thông tin chung

Loại hình: Toàn thời gian
Cấp bậc: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2025
Yêu cầu giới tính: N/A
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code