Tải app JobsGO

Customer Service And Admin Executive

Công Ty Cổ Phần Gourmet Partner Việt Nam Công Ty Cổ Phần Gourmet Partner Việt Nam
  • Hết hạn trong 27 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    15/10/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    1. Customer service:

    · Process orders via email or phone on SAP

    · Check data accuracy in orders and invoices on SAP

    · Contact clients to obtain missing information or answer queries

    · Liaise with the Logistics department to ensure timely deliveries

    · Communicate feedback from customers internally

    · Special price and sample monitoring

    · Archive documents in Ha Noi office (contracts / invoices / DO / Quotation)

    · Place order for transfer stock from HCM to Hanoi

    · Maintain safe and clean work environment by keeping shelves, inventory space and work stations neat; sweep and vacuum

    · Assist with receiving, unloading, counting and stocking physical inventory in the office/warehouse

    · Ensure physical stock is properly reported in SAP system

    2. Administration and Cashier:

    · Responsible for the office and looking after the equipment, ensure cleaning by a third party if necessary

    · Monitor office supply levels, and re-order when appropriate

    · Follow office expenses; collect vouchers, contracts, invoices and other documents of office activities in a systematic and reasonable manner.

    · Prepare daily and weekly expense reports and report to relevant departments.

    · Report if anything is not aligned with the company policy

    · Other tasks based on allocation of management level…

    Responsible for transferring cash to the bank on weekly basis

    -Minimum of 2 years of experience, with a preference for candidates with experience in the hospitality industry.
    -Strong listening and persuasion skills.
    -Approachable, enjoys interacting with people, and possesses strong interpersonal skills.
    -Demonstrated ability to remain composed in challenging situations and handle pressure effectively.
    -Fluent in English.

    Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Hành chính / Thư ký

    Kinh nghiệm: 2 Năm

    Cấp bậc: Nhân viên

    Hình thức: Nhân viên chính thức

    Địa điểm: Đà Nẵng

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc

    -Minimum of 2 years of experience, with a preference for candidates with experience in the hospitality industry.
    -Strong listening and persuasion skills.
    -Approachable, enjoys interacting with people, and possesses strong interpersonal skills.
    -Demonstrated ability to remain composed in challenging situations and handle pressure effectively.
    -Fluent in English.

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Đồng phục
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    CV của bạn có phù hợp với công việc này?

    Đang phân tích CV...

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume