Tải app JobsGO

Customer Experience Officer (Cxo) - Hà Nội, Hồ Chí Minh

Chi Nhánh - Tổ Chức Giáo Dục Và Đào Tạo Apollo Việt Nam Tại Thành Phố Hồ Chí Minh Chi Nhánh - Tổ Chức Giáo Dục Và Đào Tạo Apollo Việt Nam Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
  • Hết hạn trong 27 ngày nữa
  • Mức lương 10 - 12 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    13/11/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - |181 - 183 - 185 Phố Huế, phường phố Huế, quận Hai Bà Trưng, thành phố Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Hai Bà Trưng

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    We are looking for a Customer Experience Officer (CXO) - who will play a key role in connecting our center with students, helping them have the best learning journey. In this role, you'll directly influence student success and ensure every customer receives great service. It's a great opportunity to grow personally while making a positive impact on students and their families.
    Job Responsibilities:
    Student Enrollment & Registration: Be responsible for your own sales, help students sign up for classes, and support them with payment processes.
    Course Renewals: Manage your personal renewal targets and stay on top of the center's renewal progress to make sure goals are met.
    Student Progress Monitoring: Track student progress, handle customer feedback, and ensure students reach their academic goals.
    Cashier & Invoice Management: Make sure all invoices and documents follow company standards.
    Book Management: Order, manage, and report on the availability of books to meet student needs.
    Training & Meetings: Participate in scheduled training sessions and meetings to continually improve skills and stay updated.
    Other Duties: Perform additional responsibilities as assigned by the line manager.

    Yêu cầu công việc

    University degree or higher
    At least 1 year of experience in relevant jobs, including customer service or sales roles.
    Strong communication skills, with a proven ability to handle customer concerns and demonstrate integrity.
    Proven problem-solving skills through managing difficult situations and a strong focus on students and customers.
    Well-organized with excellent time management skills, strong mentality, and resilience.
    Leadership skills with the ability to overview and plan ahead.
    Proactive, detail-oriented, and strong interpersonal skills to foster partnerships

    Quyền lợi được hưởng

    Attractive salary with great commission potential.
    Annual salary reviews and a 13th-month bonus.
    Structured training programs led by experienced industry professionals.
    Clear career paths with many opportunities for growth.
    Personal development in a respectful environment.
    Work in a modern, international, and professional setting.
    Full English scholarships for children and 50% scholarships for relatives.
    Join fun annual company trips.
    14 days or more of paid leave, including full pay for Christmas holidays.
    All necessary work equipment provided.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume