Admin Specialist
- Hết hạn trong 12 ngày nữa
- Mức lương Thỏa thuận
JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
10/04/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 2 năm
Mô tả công việc
DESCRIPTION:
- Coordinate with sales fields and relevant departments to support POS activated in system as timeline & follow defined steps & system setting.
- 100% correct verification BCA/Appendixes: correct template version, compare information of Partner between hard copy, document and system, check the validity of Partner signature and stamp.
- Ensure number of POS be opened according to Sales target & active POS enough Business Corporation Agreement and interest letter in the system.
- Ensure the POS deactivation/ closing activities align with procedure, provide solution to improve Homesis system, perform UAT testing before deploying rollout nationwide
- Review the current with actual POS opening process to make sure the official is updated precisely then simplify it if needed
- Coordinate with relevant team to update POS information, data correctly & timely.
- Be responsible for the monthly/quarterly report about number of POS to ensure compliance with SBV’s requirement
- Weekly monitoring of pending commission cases from common files then have to contact Sales Network to add valid documents, make sure documents are legally
- Punctually hand over for Admin all BCA/Appendixes (11 regions) that have arisen in the month in order to avoid affecting the Partner commission
- Reporting, & other related duties required by line manager
Yêu cầu công việc
- Careful & meticulous.
- University degree in Business Administration or related
- Basic legal knowledge is preferred
- Good communication skills
- Good Micro soft word, excel and power point skills
- At least 2 years experience in sales admin, administrative work
- Good English skills: writing, reading, speaking
Quyền lợi được hưởng
- 13th Salary Fixed and KPI Bonus
- Premium Health Care for personal
- 24/7 Accidental Insurance
- 100% Social Insurance
- Meal + Phone Allowance
- Yearly Medical Checkup
- 15 Annual Leaves
- Professional and Transparent Working Environment
- Apply Latest Financial Technology in the World
20 Nguyễn Đăng Giai, P.Thảo Điền, Tp.Thủ Đức, Tp.Hồ Chí Minh
>500 nhân viên
Home Credit Việt Nam hoạt động từ 2008, là một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực vay tiêu dùng trả góp với ưu điểm vượt trội: nhanh chóng, tiện lợi và thân thiện. Home Cr... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi