Việc làm Senior Customer Support – AI Toys (Remote | US Market Support |8:30 PM – 5:00 AM Vietnam Time) - Công Nghệ Olli

Senior Customer Support – AI Toys (Remote | US Market Support |8:30 PM – 5:00 AM Vietnam Time)

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Trung cấp - Nghề trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 13/12/2025 (Còn 3 ngày)

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Olli
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
96 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Quận 3, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Xuân Hòa, Hồ Chí Minh)
1. 96 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Quận 3, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Xuân Hòa, Hồ Chí Minh)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Tiếng Anh (Thu Nhập 10 - 12 Triệu)

Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ví Điện Tử Shopeepay

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh,... 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tab Beauty

Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng (Thu Nhập 20 - 50 Triệu)

Công Ty TNHH Tab Beauty

Hồ Chí Minh 20 - 50 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Headhunter Vietnam Hrchannels.com

Travel Consultant & Customer Care Manager (B2C)

Headhunter Vietnam Hrchannels.com

Đồng Nai,... 20 - 30 triệu VNĐ
 Công Ty TNHH Vật Liệu Mới Anshun

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Vật Liệu Mới Anshun

Hồ Chí Minh 6 - 12 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Hỗ Trợ Khách Hàng - Chuỗi Nhà Hàng Mộc F & B [H4] [Bsv]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 8 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Client Service Manager (Chinese Speaking) (26917) [Quận 1, Hcm]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 40 - 50 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ SRVC Freight Việt Nam

HOTGẤP Pricing Staff

Công Ty TNHH Dịch Vụ SRVC Freight Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Phát Triển Gege Esports

Nhân Viên Trực Page - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Phát Triển Gege Esports

Hồ Chí Minh 8 - 16 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Navihold

Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Đầu Tư Navihold

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Bất Động Sản Nava Holdings

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Cskh (Không Cần Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Bất Động Sản Nava Holdings

Hồ Chí Minh 7 - 50 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

About OLLI

OLLI is a creative tech startup specializing in the development of innovative AI-driven products. Our current focus is on the AI Toys Project – smart, interactive toys that integrate Artificial Intelligence (AI) to help children learn and play in imaginative ways.

We are looking for a passionate Senior Customer Support to join our team and support international customers (primarily in the U.S.). You’ll play a key role in delivering a top-tier customer experience and contributing to our product and service improvement


Key Responsibilities:

• Handle customer inquiries and complaints related to connectivity, interaction, or app integration issues; coordinate with Technical, Product, or Quality teams for resolution.

• Guide customers through product setup, basic troubleshooting, and usage optimization to enhance the user experience.

• Collaborate with internal teams (Tech/Product) to collect feedback and contribute to product and service enhancements.

• Monitor and analyze customer data via CRM tools, generate regular reports, and suggest improvements to CS processes.

• Manage multi-channel support (email, live chat, hotline, social media) in a professional and timely manner.

• Support team growth by improving processes, onboarding new CS staff, and support junior CS in handling complex or escalated customer cases.


Yêu cầu công việc:

• Minimum 3 years of experience in a customer support role, preferably in tech, AI, IoT, or smart consumer products.

• Strong problem-solving and communication skills, with the ability to adapt quickly in various situations.

• Customer-centric mindset, team-oriented, and comfortable working under pressure.

• Experience working with technical, QA, or product development teams is a plus.

• Skilled in report writing, feedback analysis, and using ticketing/CRM tools.

• Fluent in English (both spoken and written) – required for international customer support.

• Willingness to work in U.S. time zones:

○ 8:00 PM – 5:00 AM Vietnam time

○ Or other flexible arrangements, as agreed.


Kỹ năng:
Hỗ Trợ Kỹ Thuật (IT Support) , Sửa Chữa Phần cứng (PC/Mobile) , Xử Lý Khiếu Nại

Quyền lợi được hưởng:


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code