Tải app JobsGO

Sales & Service Operation Intern

  • Hết hạn trong 3 ngày nữa
  • Mức lương Từ 5 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Mới tốt nghiệp/Thực tập sinh

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    22/08/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Số 58 đường Nguyễn Đình Chiểu, phường ĐaKao, quận 1, TPHCM

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    Sales operation:

    • Ensure all 3rd party material items are recorded in share folder
    • Preparation of sales contract documents
    • Maintain shared folder to record all sales related documents
    • Coordinate with logistics on deliveries to ensure delivery deadlines can be met

    Service operation:

    • Ensure PM order list is well prepared weekly.
    • Ensure service quotations, contracts were well managed.
    • Maintain NPS survey sending in/out on time.
    • Maintain Utilization monthly report for service engineer.
    • Ensure all 3rd party material items are recorded in share folder
    • Coordinate with logistics on deliveries to ensure delivery deadlines can be met

    Demo and Inventory Management:

    • Ensure all local demo loan are updated in system.
    • Ensure all spare part inventory are well tracked with 3PLs.
    • Ensure all tools inventory are calibrated on time.
    • Monitoring and ensure low demo inventory to reduce working capital

    Purchasing, return, recall and write-off:

    • Work well with logistics team to manage new tools buying process, calibration process, loan process.
    • Work well with quality control, sales, service team to support recall project for product, spare parts.
    • Work well with logistics to return the defective goods, exchange items to avoid extras fine from factory.
    • Work well with finance team in write-off process

    Tender assistant:

    • Tender submission – E-bidding of Zeiss and third party
    • Upload all tender submission, verify specification, and contract sales document in shared folder

    Other duties:

    Any other duties as assigned by the management.

    Yêu cầu công việc

  • Education / Professional Certification:
    • Preferable degree graduate in Logistic & Supply Chain, Sales & Service, another Business-related field.

    2. Experience:

    • Required student in 4th years.
    • Fresher
    • Education: graduated in Business, sale & service, logistic or equivalent
    • Good command of spoken and written in English
  • Quyền lợi được hưởng

    • Allowance: Attractive
    • Salary: 5 mil VND
    • Hybrid - working

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    CÔNG TY TNHH CARL ZEISS VIỆT NAM
    Tham gia vào đại gia đình

    CÔNG TY TNHH CARL ZEISS VIỆT NAM

    Lĩnh vực:
    Trống
    Địa chỉ:
    Số 58 đường Nguyễn Đình Chiểu, phường ĐaKao, quận 1, TPHCM
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume