Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 5 năm
Ngày đăng tuyển
08/02/2025
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu giới tính
Nữ
Thời gian làm việc
Từ Thứ 2 đến Thứ 7 (08:30 - 17:30, Thứ 7 làm cách tuần)
Ngành nghề
Kỹ năng
Địa điểm làm việc
- Công Ty Nishio Rent All, KM18 Đại lộ Thăng Long Khu Công Nghiệp Thạch Thất, TT. Quốc Oai, Quốc Oai, Hà Nội
Đang phân tích CV...
- Receive information from customers, sales Department to inform timely to related departments
- Make Delivery Order/Receive sheet, arrange transportation and follow up until machines reach the customer sites, etc.
- Making standby list of machines
- Make rental contract with customers
- Make white invoices, issue VAT invoices, follow and collect receivable amount and others as being assigned.
- Monitor and extend machinery inspection
- Update contract and debt status weekly
- Search and negotiate with suppliers if necessary
- Other tasks as maybe assigned
- Gender: Female
- Has 2-4 years experience in sales admin
- Can communicate in English
- Other Requirements: open minded characteristic
- Time to start working: : immediately
- Working time: 8 hours/ day (from 8:30AM – 17:30 PM), 2 Saturdays, 4 Sundays off/ month
- Salary: negotiable
- All benefits in accordance with Labor Law and company’s regulation.
- Provided with social insurance, health insurance, unemployed insurance.
- 24/7 accident insurance package.
- Salary increase once a year, 13th month bonus
- Monthly birthday celeberation, health check & company trip every year
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
7 - 10 triệu VNĐ
9 - 20 triệu VNĐ
7 - 10 triệu VNĐ
Đến 20 triệu VNĐ
7 - 10 triệu VNĐ
10 - 12 triệu VNĐ
Đến 20 triệu VNĐ
Thỏa thuận
8 - 10 triệu VNĐ
8 - 12 triệu VNĐ
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!