Tải app JobsGO

Regional Market Execution Manager (Ha Noi Da Nang Ho Chi Minh)

  • Hết hạn trong 20 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    14/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ |Tầng 18 và 19, Tòa Nhà Vietcombank, Số 5 Công trường Mê Linh, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh||||

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    Vacancies & work locations:
    - 1 position for North (Hanoi)
    - 1 position for Central (Danang)
    - 1 position for HCM
    JOB PURPOSES
    Regional Market Execution Manager are advocates of change, and work to enable HVNs transformational journey. This includes new RTC (TPS, commercial processes & competencies, routing efficiency and effectiveness and strategy execution)
    - Assess BU's operative effectiveness vs. defined new WOW by RTC strategy.
    - Assess Sales Team's Capabilities & Competencies RTC Competency and Skills Framework
    - Identify GAPs and design a "Enabler Development Plan" in each BU aligned to strategic intent of HVN and agreed with HOS.
    - Drive the transformation & change management process in each BU by ensuring that there is:
    - A clear and agreed plan between BU and RTC Head.
    - An adoption of the new WOW.
    - Makes new WOW stick.
    - Constantly assesses change adoption, identifies gaps and blockers, and triggers actions with functional teams to drive adoption.
    - Identify and address BUs and employees' concerns regarding Transformation & Change - They facilitate the interaction between Sales Teams and Functional Teams to make sure that the agreed transformational is executed by the BU.
    - Ensure that every commercial role has a Capabilities / Competencies improvement plan.
    - Certify readiness of Sales Team to effectively perform their job.
    - Facilitate the implementation of transformation together with BU's SLT (RCMs / ASMs)
    - Mitigate the risks of conflicts among initiatives / projects to be implemented in each BU.
    JOB ACCOUNTABILITIES
    - Define a transformational plan for each BU
    - Assess transformational readiness in each BU
    - Ensures readiness for transformation
    - Execute Capabilities Development plan in each BU
    - Design and/or implement a Change Management plan

    Yêu cầu công việc

    JOB REQUIREMENTS
    - Bachelor degree in Economics/Business Administration or related
    - 3 years of operative commercial experience
    - Project Management
    - Change Management
    - Strong communication & stakeholder management
    - Problem Solving/Decision taking:
    - Resilience and Adaptability
    - Functional competencies: Customer Centricity, Route to Market Strategy & Understanding, Channel & Customer- Development, Distributor Development, Revenue & Profit Growth Management, Sales Performance Management, Selling & - Negotiation, Excellence in Execution.

    Quyền lợi được hưởng

    Chăm sóc sức khoẻ
    Private health insurance for employee and dependents
    Nghỉ phép có lương
    18 days of annual leave
    Căn-tin
    Canteen

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume