Tải app JobsGO

Quản Lý Cửa Hàng - Store Manager (HCM, Phan Thiet)

Công Ty TNHH Thương Mại Skechers Việt Nam Công Ty TNHH Thương Mại Skechers Việt Nam
  • Hết hạn trong 29 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 3 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    30/10/2024

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    2

    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    18-35

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Quận 7
    - Lotte Mart Phan Thiết, 1 Hùng Vương, Khu dân cư Hùng Vương 1, Phường Phú Thủy, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 7 Việc làm Bình Thuận Việc làm Phan Thiết

    CV của bạn có phù hợp với công việc này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    • Responsible for achieving sales target

    • Responsible for working shifts, timekeeping, assignment, and employee evaluation of the store.

    • Train retail staff in product knowledge as well as how to communicate with customers to bring in revenue for the store.

    • Build a good working environment for retail staff to match with the store as well as the company.

    • Plan and organize requests of relevant departments to ensure store activities on time and effective.

    • Receive and handle customer inquiries and complaints.

    • Make daily, weekly, and monthly reports on revenue, goods, and personnel for the management to clearly catch up the business situation at the store.

    • Strictly control goods, regularly count inventory to avoid loss of goods. Compensation for loss according to the company's regulations.

    • Monitor the display, keep images at the store as VM guidelines/concept.

    • Keep the entire store clean and tidy, orderly arrangement according to goods zones and comply with company regulations.

    • Perform other assigned tasks of management.

    Yêu cầu công việc

    • Diploma or Degree holder in Business Administration or related disciplines

    • At least 1-3 years related retail operations experience in equivalent level in retail, preferably fashion industry

    • Fast learner, integrity and self-motivated and able to work under pressure

    • Good team player with strong communications skills

    • Detail oriented and possess a strong analytical mindset

    • Good command of spoken and written English

    • Familiar with Microsoft Office (Word, Excel & Power Point)

    Quyền lợi được hưởng

    • Competitive salary

    • 2 months probation with 100% of gross salary and SMUI

    • 13th month salary and yearly bonus

    • Full benefit package applied according to current Labor law.

    • Professional and dynamic working environment in international company

    • Healthcare insurance package and annual health check

    • Internal employees with 50% discount of Skechers brand

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Công Ty TNHH Thương Mại Skechers Việt Nam
    Lĩnh vực:
    Kinh doanh
    Địa chỉ:
    Phòng 2707, Tầng 27, Toà nhà Saigon Trade Center, số 37 đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

    Đối tác JobsGO

    banner-jobsgo
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume