Tải app JobsGO

Operation & Customer Service

  • Hết hạn trong 9 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    08/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    Mô tả Công việc
    1. Communicate with customers, carriers, overseas network & related parties to ensure all shipments are expedited timely & properly in compliance with customer's requirements handling instructions, provided SOP.
    2. Timely follow up and properly complete all daily operations, in line with work instructions such as Booking arrangement, Documentation issuance, Billing, Data updated into system.
    3. Immediately keep related parties informed if there is any change of operation process.
    4. Ensure all files are recorded as per standard requirements of Master Filing Record.
    5. Ensure outstanding matters / problems to be reported and strictly followed up until cleared.
    6. Understand KPI target, policies and regulations of all company & departments as well as ensure to be complying and strictly follow up.
    7. Handle other tasks, assigned by Direct Report.

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    · At least 2-3 years working experiences in Forwarding companies
    · Have experiences to operate sea freight / trucking business
    · Major in Transpacific Trade Lane.
    · Be good at reading & written in English, Chinese is an advantage
    · Ability to work independent and teamwork
    · Being careful, attention to detail, hardworking, enthusiasm, initiative in work, perseverance, determination to complete tasks.
    · Ability to work under high pressure and multitask required.
    · Know how to handle situations flexibly and soft in the process of communication and working with customers.

    Quyền lợi được hưởng

    Laptop
    Chế độ bảo hiểm
    Du Lịch
    Chế độ thưởng
    Chăm sóc sức khỏe
    Đào tạo
    Tăng lương
    Nghỉ phép năm
    Công Ty TNHH Cimc Zhenhua Logistics (Vietnam)
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Cimc Zhenhua Logistics (Vietnam)

    Đại lý, môi giới, đấu giá

    Lầu 2, Tòa nhà Central Park, Số 117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Mã số thuế: 0315769938
    Người ĐDPL: Huang Liqiu
    Ngày hoạt động: 06/07/2019
    Giấy phép kinh doanh: 0315769938
    Lĩnh vực: Đại lý, môi giới, đấu giá
    [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume