Tải app JobsGO

Nhân Viên Overseas (Sea & Air) - Yêu Cầu Tốt Tiếng Anh (Ưu Tiên Tiếng Hàn)

  • Hết hạn trong 27 ngày nữa
  • Mức lương 12 - 15 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    26/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 5 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Tầng 10 toà nhà CEO, lô HH2-1 KĐTM Mễ Trì Hạ,đường Phạm Hùng, Xã Mễ Trì, Huyện Từ Liêm, Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Từ Liêm

    Mô tả công việc

    • Arrange shipments under manager’s assignment, coordinate with overseas sales/sales department to handle.
    • Follow air & sea export shipment, contact to carriers/coloaders/airlinesto get booking confirmation, send booking confirmation to related parties.
    • Submit docs to carriers/coloaders on time. Issue BL/AWB/Debit/Credit Note in system.Take care correct document for each sea and air shipments.
    • Input data to system, keep track of shipping plan with overseas agents/foreign suppliers to ensure the shipment delivery on time, check vessel’s schedule and related documents to complete shipments smoothly.
    • Solve problem, find the solution for every responsible jobs.
    • Follow up all current contracts precisely, systematically and specifically. Then report to direct managers all relevant information accordingly.
    • Communicate and keep close contact with customers, domestic and international suppliers via email, phone, and other tools via smartphone.
    • Support overseas sales for pricing, handle other tasks assigned by Team leader.

    Yêu cầu công việc

    • Female, under 30 years old, can speak English (Korean is preferred)
      MIN 2 years of experience in Customer Service/OP staff (especially both sea and air export and import) in Freight Forwarding Industry, able to solve trouble and proactive at work.
    • Good communications and interpersonal skills.
    • Experience to work and handle shipments of overseas agents will be preferred.
    • Sales-mind oriented.

    Quyền lợi được hưởng

    • Salary: 12 - 15 M
    • Dynamic working in good environment
    • Freedom for self-development
    • Annual bonus and more as per company profit
    • Health insurance, social insurance & unemployment insurance
    • 12 days annual leave
    Hoạt động dịch vụ hỗ trợ khác liên quan đến vận tải

    Phòng 314, Tầng 3, Toà CT2, Chung cư Ban cơ yếu Chính phủ, Số 166, Đường Khuất Duy Tiến, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

    Mã số thuế: 0201887180-001
    Người ĐDPL: KANG HWANGON
    Ngày hoạt động: 03/07/2018
    Giấy phép kinh doanh: 0201887180-001
    Lĩnh vực: Hoạt động dịch vụ hỗ trợ khác liên quan đến... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume