Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
05/04/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
2. Solve any guest complaint, follow up through the stay and farewell.
3. Prepare the guest courtesy order for amenities or special requests.
4. Promote hotel’s activities and events.
5. Actively promote TripAdvisor, social media and guest quality questionnaire.
6. Performs daily courtesy calls to the guests.
7. Keeps a record of courtesy calls, gift always, complaints, etc.
8. Prepares welcome letters and ensures the signature of General Manager, Hotel Manager or Gex Director.
9. Provokes the encountered with the guests in order to stablish conversations regarding the stay.
10. Join the briefing when Guest Service Manager is not available.
11. Ensure an efficient reception experience for Guests, including check in/out, and complete
audit procedures, as required.
12. Attend the Executive Lounge and Executive Floor Reception.
13. Ensure that GEX Director is kept fully aware of any relevant feedback from guests and, or, other departments.
14. Demonstrate a high level of customer service at all times.
15. Attend appropriate training courses, when required, and assist with the Night Team's training and development efforts.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Kiên Giang 07/05/2024 15 - 20 triệu VNĐ
Kiên Giang 28/05/2024 2 - 12 triệu VNĐ
Kiên Giang 29/05/2024 12 - 24 triệu VNĐ
Phú Quốc 07/05/2024 Thỏa thuận
Rạch Giá 11/05/2024 7 - 15 triệu VNĐ
Phú Quốc 14/05/2024 Thỏa thuận
Kiên Giang 20/05/2024 15 - 30 triệu VNĐ
Kiên Giang 20/05/2024 15 - 30 triệu VNĐ
Phú Quốc 16/05/2024 Thỏa thuận
Phú Quốc 24/05/2024 Thỏa thuận