Tải app JobsGO

Hcm - Customer Service Executive (E-Commerce)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Hcm - Customer Service Executive (E-Commerce) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    07/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    E-com / Hotline:

    - Own all communications between the company and customers via phone channels, across hotlines.

    - Ensure all incoming phone requests from customers are acknowledged, owned, handled within agreed time, and handled professionally leaving a high customer experience.

    - Consult, advise, and assist customers with products, brands, prices, campaigns, services, orders, and policies via phone channels.

    - Greet new Maison Online customers and confirm order details with the highest quality and time service levels to increase the chance of successful deliveries.

    - Provide customer assistance in all operations related to orders, at each stage of the shipment, payment, return and refund processes; coordinate with internal teams to ensure all SLAs are met at each stage of the shipment, payment, return and refund processes.

    - Decrease the loss of opportunity in Maison Online sale funnel by converting failed, cancelled, rejected, and returned orders.

    - Identify potential customers from phone communications, actively interact, and transfer sales opportunities to the tele sales team.

    - Have full understanding of Operations, Buying, Logistics, E-commerce, Marketing and Finance processes, together with customer service policies, to provide first level of customer support via hotline with the highest quality and time service levels.

    - Escalate and transfer issues appropriately and correctly to the solutions team for requests that require further investigation.

    Benefits of Maisonista:

    - Basic salary + lunch allowance + parking allowance

    - 12 - 15 days annual leave

    - Participate in Social Insurance according to labor law regulations

    - Generali 24/7 accident insurance

    - Periodic health examination

    - 13th month bonus, Kpi bonus per year

    - Review salary once a year

    - Enjoy purchasing policies at preferential prices exclusively for Maison employees.

    Yêu cầu công việc

    - Graduated College.

    - Experience from 1-2 years.

    - Well communication skill.

    - Problem solving and analysis skills.

    - Friendly, enthusiastic, capable.

    - Proficient in Word, Excel, Outlook, Internet and Power Point.

    - Ability to adapt: Eager to learn

    - Withstand pressure.

    Quyền lợi được hưởng

    - Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
    - Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
    - Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
    - Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
    Kinh doanh, Làm đẹp/Thể lực/Spa, Bán hàng

    Vincom Center Tầng 19, 72 Lê Thánh Tôn, phường Bến Nghé, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

    200-500 nhân viên

    Được thành lập vào năm 2002 bởi một bộ đôi tín đồ thời trang, Công ty Cổ phần
    Maison đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume