Huyện Hoài Đức 15/05/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Hoàn Kiếm 21/05/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Cầu Giấy 14/05/2024 9 - 30 triệu VNĐ
Quận Ba Đình 08/05/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Quận Hai Bà Trưng 09/05/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Quận Bắc Từ Liêm 14/05/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Từ Liêm 24/05/2024 8 - 10 triệu VNĐ
Từ Liêm 03/05/2024 8 - 10 triệu VNĐ
Quận Ba Đình 10/05/2024 Thỏa thuận
Quận Ba Đình 10/05/2024 Thỏa thuận
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
17/04/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
Maison Retail Management International is seeking to recruit a dedicated Customer Experience Compliance Specialist to enhance the quality of customer interactions across selected brands. The ideal candidates will be responsible for observing, reporting, escalating, and implementing improvements to ensure exceptional customer experiences and maximized sales potential.
Key Responsibilities:
1. Observation and Evaluation:
· Mystery shopping and operation checklist criteria to monitor results and identify ongoing issues affecting customer experience and revenue.
· Observing onboarding and training processes to identify areas for improvement.
· Evaluating employee interactions and customer service at the store level.
· Assessing operational processes both in-store and at the office.
· Analyzing customer behavior within stores to enhance service delivery and surveying non-customers on objection reasons.
· Collecting and analyzing feedback from various sources.
2. Reporting and Recommendations:
· Evaluating operational and customer experience efficiency and providing recommendations for conversion rate improvement.
· Monthly reporting on the evaluation of operation checklist.
· Establishing a Project Management Office (PMO) to oversee and track improvements.
· Collaborating with stakeholders in operations, brand, and head office teams to address immediate issues and develop standard operating procedures (SOPs) for consistent service delivery.
· Enhancing training materials and employee handbooks across all functional areas.
· Aligning KPIs with customer experience objectives and ensuring reward structures support desired behaviors.
Benefits:
- Attractive salary + lunch allowance + parking allowance
- Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year-end party, team building, annual salary increase ...
- Employee discount purchases
- 12 - 15 days annual leave.
· Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
· Prior experience in retail operations, customer experience, or related roles preferred; a certificate in service QC is a plus.
· Excellent communication and interpersonal skills.
· Willingness to travel across stores, shopping malls, and specified nearby provinces.
· Ability to work independently and collaboratively with cross-functional teams.
· Proficiency in Vietnamese and English languages.
Vincom Center Tầng 19, 72 Lê Thánh Tôn, phường Bến Nghé, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh
200-500 nhân viên
Được thành lập vào năm 2002 bởi một bộ đôi tín đồ thời trang, Công ty Cổ phần
Maison đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi