Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
07/12/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Đang phân tích CV...
- Welcomes customer, receive comments from customer; answer all customers’ questions concerning our service and further information.
- Responds to guest needs and resolves related problems.
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
- Be responsible for facilitating efficient communications for both guests and staff within the hotel and for external communications.
- Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Supports and assists departments at peak periods, especial Front Office.
- Communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
- Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Report to Guest Experience Supervisor.
- Be guest services orientated.
- Good communication skill.
- Good teamwork spirit.
- Opera system skill.
- Experience at the same position is an advantage
• Professional working environment.
• Opportunity to attend training course and develope career at Melia Hotels International.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
17 - 36 triệu VNĐ
Thỏa thuận
9 - 15 triệu VNĐ
7 - 15 triệu VNĐ
17 - 36 triệu VNĐ
12 - 18 triệu VNĐ
17 - 36 triệu VNĐ
18 - 35 triệu VNĐ
17 - 36 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!