Tải app JobsGO

Group Brand Manager

  • Hết hạn trong 21 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    11/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 125/208 Lương Thế Vinh, P.Tân Thới Hòa, Q.Tân Phú, TP.Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận Tân Phú

    Mô tả công việc

    Mô tả Công việc
    Group brand manager will need to be initiative in delivering assigned categories growth & performance, with providing guideline for how to best perform. Go an extra mile to provide best practise in optimizing current resources to meet KPI.
    JOB DESCRIPTIONS:
    Strategic Brand Planning (60%)
    - Develop and execute marketing strategies to promote our brand, products, and services (including budget allocation, timelines, and expected outcomes);
    - Develop communication/ NPI strategy that inlign with company vision & mission
    - Define & excavate brand essence
    Roll-out brand activation (15%)
    - Manage the company marketing campaigns, including traditional & digital omnichannel to reach right target audience
    - Develop engaging and creative content for social media, website, and other marketing channels;
    - Monitor and analyze the performance of marketing campaigns and adjust strategies as needed; manage and track marketing budget, expenses and ensure ROI on marketing campaigns;
    - Build and maintain relationships with media outlets, bloggers, and influencers to increase brand exposure;
    - Ensure that all marketing materials and communications adhere to the company's brand guidelines and messaging;
    Smooth execution on daily operation (15%):
    - Conduct market research and analysis to to stay up-to-date to trends, customer behavior, and competitor activities;
    - Collaborate with other teams within the company to ensure consistency in messaging and branding
    - Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.
    - Management of PnL and marketing budgets within agreed targets.
    - Follow up and control Marketing expenses.
    Retain and develop talent (10%):
    - Recruit new talents
    - Retain talents through various coaching & support
    - Buid up team spirit to create warming & highly energetic environment for team to grow

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    - A Bachelor degree or equivalent
    - Major in Human Resources/ Organizational Development/ Education/ Business or have a passion for it.
    - Experience in the FMCG and being inspired by food industry, experience in a marketing role and at least 5 years in managerial role in marketing.
    - Proficient track record with in- depth experience in product development from strategy, insight generation, product concept and evaluation.
    - High Leadership
    - Self-motivation
    - Good communication skills
    - Strong planning & team building

    Quyền lợi được hưởng

    Laptop
    Chế độ bảo hiểm
    Du Lịch
    Phụ cấp
    Xe đưa đón
    Chế độ thưởng
    Chăm sóc sức khỏe
    Đào tạo
    Tăng lương
    Công tác phí
    Phụ cấp thâm niên
    Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume