Tải app JobsGO

Front Desk Officer/Customer Service (Nhân Viên Lễ Tân/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng)

  • Hết hạn trong 7 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    03/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 55 Lê Đại Hành, Lê Đại Hành, Hai Bà Trưng, Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Hai Bà Trưng

    Mô tả công việc

    • Greet patients in a professional manner at their arrival & on the telephone.
    • Organizing & scheduling appointments;
    • Updating & filling out patient’s medical file;
    • Work closely with team members to ensure the arrangement & cleanliness at the lobby & reception area meet the management’s standard.
    • Handles cashier’s works when assigned.
    • Provide support to patients’ requests of documents relating to treatment.
    • Attract potential patients by answering inquiries of services on site, via phone or email.
    • Process messages from patients to doctor’s assistant to doctors;
    • Conduct follow-up phone calls with new patients & when patients do not follow through with the prescribed treatment plan.
    • Ability to maintain effective & organized systems to ensure timely patient flow;
    • Ad-hoc tasks given by immediate supervisor.

    Location:

    • Tầng 1 & 2, Toà nhà HDI Tower, 55 Lê Đại Hành, Quận Hai Bà Trưng
    • 99, Nguyễn Du, P. Bến Thành, Q.1

    This Job Description is not exhaustive of all job tasks, but a guide and tasks may be added or removed by immediate supervisor according to operational requirements of the Company.

    Yêu cầu công việc

    • Degree in the relevant field is preferred;
    • Minimum 1 to 2 years of relevant working experience;
    • Excellent customer service with good communication & interpersonal skills;
    • Good problem solving skills & the ability to handle conflicts;
    • Ability to work well under pressure & willing to work in shifts & overtime;
    • Must be a team player with positive attitude, showing empathy, proactive, flexible, energetic & adaptive to change;
    • Able to handle patient’s confidential information in a professional manner;
    • Strong organizational & planning skills;
    • Proficient in MS Office and patient management software;
    • Excellent command of Vietnamese & English, written & spoken.
    • Added advantage for applicant with 3rd language spoken skill (Chinese, Japanese, French or Korean).

    Other Benefit:

    • 13th salary
    • Performance bonus
    • Bao Viet health insurance
    • Free treatment at ACC for staff only

    Quyền lợi được hưởng

    - Chế độ bảo hiểm
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Tăng lương
    - Phụ cấp thâm niên

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume