Tải app JobsGO

Danish Speaking Customer Service Specialist

  • Hết hạn trong 32 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    02/05/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    About UsWe are a Danish leading Company in providing excellent Services in Business Financial Management and Profit Optimization In Europe.Our Company is growing increadibly rapid since its establishment. In addition to the team in Denmark, there is a great team of many highly qualified specialists located in Vietnam. By taking care of all or part of the financial mananagement functions, we can create largest savings and secure outstanding profitable growth of our Customers.Main assignments and responsibilities:• Provide excellent customer services over the e-mail and phone• Handle requests from customers and make sure that issues are solved promptly and thoroughly.• Sustain a balance between company policy and

    Yêu cầu công việc

    Requirements:• Native-level in Danish and excellent English skills• Bachelor degree in finance, economics, marketing or similar fields• Proven 03 (three) years of experience in working with customer service, marketing, sales, finance or related fileds• Ability to communicate clearly and professionally, both verbally and in writing• Good computer skill (MS Office)• A flexible and adaptable attitude• Well organized and detail oriented • Strong sense of responsibility and team player mentalityWhat we offer:• Most competitive salary levels• Most competitive personal benefits according to company policy• You are strongly motivated by becoming part of a dynamic and international working environment, where you will be anytime supported by our dedicated, passionate and skillful colleagues. We work together for the sake of our company and for professional development of every team members.

    Quyền lợi được hưởng

    Most competitive salary levels
    of customers in making decisions. Handles issues in the way that fits best interest of both company and customers.• Frequently evaluate and identify opportunities to improve the handling process which impacts more positively the customer’s experience.• Ad hoc projectsWorking time: 40 hours/week from Monday to Friday
    Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn C.E.O
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn C.E.O

    Giáo dục/Đào tạo, Bất động sản

    Tầng 5, Tháp CEO, Đường Phạm Hùng, Hà Nội

    200-500 nhân viên

    Thành lập ngày 26/10/2001, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại, Xây dựng và Công nghệ Việt Nam (VITECO), CEO Group được tổ chức theo mô hình tập đoàn kinh tế tư nhân với 10 công t... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume