Tải app JobsGO

Customer Support Officer

  • Hết hạn trong 7 ngày nữa
  • Mức lương 8 - 8 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    23/05/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 21 Lê Quý Đôn, Vo Thi Sau Ward, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 3

    Mô tả công việc

    Customer support

    • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner of VIP Flexi center’s students.
    • Ensure your students are happy when they make inquiries
    • Responding to inquiries by assisting customers through phone calls, emails, and chats.
    • Follow communication “scripts” when handling different topics
    • Addressing customer grievances and concerns related to Flexi courses’ technical promptly and effectively.
    • Maintaining records of customer interactions and transactions with accuracy.
    • Collaborating with other departments to provide solutions related to Flexi courses’ technical for customers
    • Identifying and escalating issues that require additional attention.
    • Following up with customers to ensure satisfaction and resolving any remaining issues.
    • Staying up-to-date on company products, policies, and procedures.
    • Providing feedback to management on customer trends and issues.
    • Inputting follow up comments related to students on Core Course Dashboard
    • Sending updates related to the Flexi course technical requirements from Wall Street International.

    Booking & Schedule Optimization

    • Work closely with Coaches in other centers to book all classes and appointments for your assigned students if they buy Flexi Social club.
    • Make sure the students attend classes by following country standard procedure

    General Admin

    • Receive, deliver and manage materials such as gifts, books, stock etc. at the center
    • Order, receive and manage general purchases for the center such as refreshments, stationery etc.
    • Timesheet checking and submit to C&B for Sales team in center.
    • Receiving, sorting, distributing and dispatching daily mail

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    • Previous experience in a customer support role
    • Track record of over-achieving quota
    • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
    • Familiarity with CRM systems and practices
    • Customer focus and adaptability to different personality types
    • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively
    • Building relationships based on trust with other functions

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Đồng phục
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume