Tính chất công việc
Vị trí/chức vụ
Mới tốt nghiệp/Thực tập sinh
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Ngày đăng tuyển
26/08/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Ngành nghề
Kĩ năng
Địa điểm làm việc
- GP Invest, 170 La Thành,Hà Nội
- Address customer inquiries through live chat, marketplace platforms, and emails.
- Collaborate with various departments to resolve customers' technical issues.
- Manage complaints by offering suitable solutions and alternatives within specified time limits; follow up to ensure resolution in accordance with company procedures, guidelines, and policies.
- Collect user feedback and review marketplace responses.
- Create user manuals and develop on-screen tutorials for software products.
- Submit support outcomes and FAQs to the manager.
- Provide recommendations for enhancing customer service.
- Undertake other minor tasks as assigned by the manager.
- Customer support experience is a plus.
- Good English writing and reading skills.
- Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
- Good communication and presentation skills.
- Ability to multitask, prioritize, and manage time effectively.
- Monthly internship allowance (parking tickets included)
- On-the-job training.
- You're encouraged to experiment with new technologies & set your own way of doing.
- Young, dynamic, fast-paced working environment.
- At Magenest, tea & coffee is free. Besides, we organize team-building events, monthly birthday celebrations, yearly vacations, and more.
- Internship certificate supported.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Cầu Giấy 5 - 6 triệu VNĐ
Hà Nội Thỏa thuận
Hoàng Mai Đến 20 triệu VNĐ
Nam Từ Liêm Thỏa thuận
Hà Nội Thỏa thuận
Nam Từ Liêm 5 - 20 triệu VNĐ
Hà Nội Thỏa thuận
Huyện Thạch Thất Từ 2 triệu VNĐ
Thanh Xuân 1 - 1 triệu VNĐ
Hà Nội Đến 6 triệu VNĐ