Tải app JobsGO

Customer Service Specialist

  • Hết hạn trong 24 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    24/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Số 11, Đường Số 6, KCN Vsip 2, Phường Hòa Phú , Thành phố Thủ Dầu Một , Bình Dương, Việt Nam

    Việc làm Bình Dương Việc làm Thủ Dầu Một

    Mô tả công việc

    Mô tả Công việc
    Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
    Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
    Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
    Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
    Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
    Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
    Daily update the data of Power BI.
    Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
    Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
    Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
    Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
    Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
    Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
    Daily update the data of Power BI.

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    1. Education
    Bachelor's Degree in Finance & Accounting/ Business Administration/ English Language, etc.;
    2. Experience:
    1-2 years of experience in customer care and support
    3. Skills and Abilities
    Fluent English communication;
    Honesty, integrity, reliable and hard working;
    Numerate, analytical, logical mindset;
    Good communicating and negotiating skills;
    People-oriented, fast-changing and multi-tasking ability;
    Strong problem-solving skill;
    Strong using Excel and common office software applications skill is a plus.

    Quyền lợi được hưởng

    Laptop
    Chế độ bảo hiểm
    Du Lịch
    Phụ cấp
    Xe đưa đón
    Đồng phục
    Chế độ thưởng
    Chăm sóc sức khỏe
    Đào tạo
    Tăng lương
    Công tác phí
    Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume