Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
07/06/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
⇒ Tầng 23, Tháp B, Tòa Nhà Viettel, số 285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, TP Hồ Chí Minh
Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 10Customer Service main responsibilities are in “Order to Cash” process from receiving order up to billing including order processing & deliveries, invoicing, cross division communication, handling routine and complex inquiries and complaints.
Responsibilities:
• Receive and proceed all incoming PO and prepare appropriate administration and communication to meet all requirement (price, credit, ATP stock …)...
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
• Experience in order management and customer service area.
• Has a Diploma / Bachelor’s degree or equivalent.
• Ms. Office.
8th Floor, Unit 8.2, Etown 2 Building, 364 Cong Hoa Street, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Tân Bình 03/07/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Quận 12 17/07/2024 7 - 12 triệu VNĐ
Thủ Đức 04/07/2024 Thỏa thuận
Quận 3 09/07/2024 11 - 16 triệu VNĐ
Quận 1 14/07/2024 12 - 18 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 19/07/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận 6 28/06/2024 8 - 10 triệu VNĐ
Huyện Hóc Môn 04/07/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 22/07/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Quận 12 10/07/2024 7 - 20 triệu VNĐ