Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
17/04/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Dưới 1 năm
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
⇒ M Floor, PLS Tower, 19 Tan Cang, Ward 25,Hồ Chí Minh
Việc làm Hồ Chí MinhRegularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals.
Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team.
Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)
Have at least 1-year experience in QA in BPO, Contact center industry.
Excellent speaking and writing in English.
Experience in managing quality performance targets desired.
Strong determination for KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus
-Competitive salary depending on experience
- 90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
- Full salary during the probationary period
- 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
- Annual Health Checkup
- For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
- Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
Tầng 7, Số 60 Đường Nguyễn Văn Thủ, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Mã số thuế: 0317573257
Người ĐDPL: Hailin Jiang
Ngày hoạt động: 18/11/2022
Giấy phép kinh doanh: 0317573257
Lĩnh vực: Lập trình máy vi tính
[Xem thêm]
Hồ Chí Minh 15/05/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 10/06/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 17/05/2024 20 - 29 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 25/05/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 03/06/2024 22 - 29 triệu VNĐ
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Quận 6 28/05/2024 Từ 13 triệu VNĐ
Quận 1 21/05/2024 16 - 30 triệu VNĐ
Quận 2 22/05/2024 10 - 20 triệu VNĐ
Quận 12 07/06/2024 Từ 20 triệu VNĐ
Thủ Đức 07/06/2024 10 - 25 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 15/05/2024 6 - 7 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 09/06/2024 6 - 7 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 18/05/2024 7 - 8 triệu VNĐ
Quận Bình Thạnh 18/05/2024 7 - 8 triệu VNĐ
Tân Bình 18/05/2024 7 - 12 triệu VNĐ