Tải app JobsGO

Customer Service – Order Processing Supervisor

  • Hết hạn trong 23 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng nhóm/Trưởng phòng

    Ngày đăng tuyển

    24/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 3 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    1- Supervise the ORDER processing performance (below details) of team members

    • Receive customers’ orders from Sale team and/or from customers directly, then create Sale Orders (SO) in SAP.
    • Make sure all emails/message are answered on rush orders and expedites and make sure orders completed before cut off time to ensure 100% fulfillment all orders are prepared as required.
    • Sort entered orders; make changes or cancel orders/backorders when required.
    • Manage inventory by checking in-out cargo flow in the warehouse, making a transfer to fulfil stock in own cross docking warehouse in time.
    • Manage daily invoices and current systems applied in the company.
    • Co-ordinate with the internal teams (Sale/Commercial/Warehouse/Finance) to proceed smoothly the whole process of a Sales Order.
    • Ensure good performance on Order Desk function related on-time SO creation, SO accuracy, Customer satisfaction, etc

    2- Perform and supervise the Customer Service & Reporting activities

    • Actively call customers to propose new products and/or specials and products offerings thereby promoting incremental sales.
    • Respond to inbound customer inquiries for information or customers’ complaints such as ship dates or other questions and co-ordinate with other internal teams to handle until it is solved.
    • Prepare order desk SOPs and other admin tasks for further improvement in order processes.
    • Perform sale report/ operation project as requested by management team.
    • Performs all other essential jobs related duties as required.

    Yêu cầu công việc

    • College graduate in related majors.
    • At least 5years workinginCustomer service, Warehouse operations or similar position.
    • Preferably a good working knowledge and understanding of SAP system.
    • Self-improvement, teamwork, coordination and working dependently and under high pressure.
    • Detail and result oriented.
    • Ability to speak and write basic English and have good computer skills.
    • Effective communication and interpersonal skills.
    • Working time from Monday to Saturday morning.

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm
    - CLB thể thao
    Vina Siam Food (Indoguna Vina)
    Chào đón bạn đến với

    Vina Siam Food (Indoguna Vina)

    Kinh doanh, Thực phẩm/DV ăn uống

    44B Phan Xích Long,Phường 03,Quận Phú Nhuận, Hồ Chí Minh

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume