Tải app JobsGO

Customer Service/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Customer Service/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    10/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Dưới 1 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 60/15-17 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 3

    Mô tả công việc

    Working hours: 22:30 - 07:30
    Conduct customer care calls to customers. Guide and assist customers in understanding the terms and conditions when participating in the company's service.
    Resolve client complaints and inquiries within the designated scope.
    Advise on the best solutions to address customer issues. Monitor, collect, upload, and process documents provided by customers.
    Handle emails/calls from customers and company partners.
    Act as a liaison between clients and various internal departments, ensuring seamless communication and resolution of client issues. Adhere to company procedures, guidelines, policies, and cultural standards, maintaining a high level of professionalism in all interactions.
    Perform additional duties as assigned by management to support departmental and organizational goals.

    Yêu cầu công việc

    Fluency in English (work with partners and banks in the US).
    Good communication and negotiation skills.
    Minimum of 6 months' experience in customer service or related positions.
    Proficiency in meticulous attention and focus on every detail.
    Proficient in Microsoft Office.
    Ability to thrive in a high-pressure environment and work effectively both independently and in a team.

    Quyền lợi được hưởng

    High salaries for high performance, Official Salary: 14.000.000 VND + Bonus.
    Work in a foreign-friendly and professional environment.
    Full participation in social insurance according to government regulations.
    Annual regular health check-ups.
    Team building activities and a 13th-month salary based on the company's business performance.
    Receive comprehensive training on company processes before starting work - continuous supervision and guidance from management until proficiency is achieved.
    The company provides all the necessary work equipment.
    Training on software usage such as CRM, ZOOM as required by the company.
    Access to a pantry with free tea, snacks, coffee, noodles, etc., daily. Microwave, refrigerator, hot and cold water dispenser with a view of the city.
    Separate resting area during lunch break.
    Working environment: young, dynamic, productive & speed-focused with various departments and over 40 employees.
    Competitive salary commensurate with capabilities. Fair evaluation and opportunities for career advancement.
    JOB DETAILS:
    Employment type: Full-time (Night shift).
    Industry: Financial services in the US market (No insurance, No lending).
    Working hours: 22:30 - 07:30, 5 days/ week (working by US business hours).
    Công Ty TNHH Một Thành Viên Outsource Solutions
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Một Thành Viên Outsource Solutions

    Kinh doanh

    60/15-17 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Loại hình hoạt động: Công ty TNHH Một Thành Viên
    Mã số thuế: 0315807894
    Địa chỉ: 170 Bùi Thị Xuân, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
    Đại diện pháp luật: Hoàng Thu... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume