Tải app JobsGO

Customer Service Export Coordinator

Công ty TNHH BEL Việt Nam Công ty TNHH BEL Việt Nam
  • Hết hạn trong 27 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    13/12/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    JOB SCOPE & CORE DELIVERABLES
    Within the Supply Chain, Customer Service Export Coordinator will join the Customer service team, report to Customer Service Executive.
    • He/She will be responsible for organizing and coordinating the transport operations for the export of Bel products from the Bel factories (in the Europe zone and Vietnam) to our distributors and subsidiaries - including both Interco BUs and SEA countries.
    • He/She monitors the smooth running of the transportation activities, handling all the booking and delivery of customer orders in compliance with logistics costs and the customer service rate objective.
    RESPONSIBILITIES - WHAT DOES SUCCESS LOOK LIKE?
    • Process the transportation activities via SAP.
    • Schedule appointments for export shipments
    • Monitoring of the deliveries to customers
    • Control and update of the transport plan, organization of public holidays.
    • Procurement
    o Accurately ensure good receipts, quantitative and qualitative controls, and BL
    o Capture data correctly in SAP.
    • In coordination with external service providers (3PL, freight forwarders, etc.) with monitoring of the performance and quality of the various stakeholders and work on optimization, costs, and the proper execution of transport.
    • Be responsible for continuous improvement projects to optimize processes and reduce our carbon footprint.
    • Task allocation:
    o 70% operational
    o 30% analysis and reporting

    Yêu cầu công việc

    SKILLS & EXPERIENCE REQUIREMENTS
    1. Requirements
    - Bachelor's degree in logistics, supply chain management, business administration, or a related field.
    - 2 years of experience working in a logistic/ forwarder company is preferred.
    - English: good in speaking & writing.
    2. Skills
    - Previous experience with SAP is a plus.
    - Must be detail-oriented and able to multi-task.
    - Ability to communicate and develop good working relationships with team members.
    - Must be able to perform all job duties accurately and efficiently with a sense of urgency.
    - Exhibit Bel's core values.

    Quyền lợi được hưởng

    Thưởng
    .
    Chăm sóc sức khoẻ
    .
    Nghỉ phép có lương
    .
    Xem thêm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Công ty TNHH BEL Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH BEL Việt Nam

    Lĩnh vực:
    Thực phẩm/DV ăn uống
    Địa chỉ:
    Lô CN1, KCN Sóng Thần 3, P. Phú Tân , Thành phố Thủ Dầu Một , Bình Dương, Việt Nam

    Đối tác JobsGO

    banner-jobsgo
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume