Việc làm Customer Service Executive – (Mandarin/Cantonese) – 6 - Month Contract - Innovature Vietnam

Customer Service Executive – (Mandarin/Cantonese) – 6 - Month Contract

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 02/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Tư vấn Innovature
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
03/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Dưới 2 năm
Số lượng tuyển:
8
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh Tiếng Trung
Yêu cầu giới tính:
Nữ
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Quận 1, Hồ Chí Minh
1. Quận 1

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

[RV3] - Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Binh Tân 196

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 20 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Dịch Vụ Khách Hàng - Binh Tân - 196

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 20 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Binh Tân - 196

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 20 - 25 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Môi Giới Bảo Hiểm Lk Việt Nam

Customer Service Staff (HCM/ Full - Time )

Công Ty TNHH Môi Giới Bảo Hiểm Lk Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Tổng Đài Chăm Sóc Khách Hàng Part Time _ Giờ Hành Chính/ Thương Hiệu Aptamil [H10]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 3 - 5 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Nhân Viên Pool Service Attendant Trên Du Thuyền Quốc Tế 5 Sao, Hải Trình Các Nước Châu Âu Châu Á

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Hồ Chí Minh 16 - 60 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Customer Service Executive (Không Cần Kinh Nghiệm) [H2]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công ty TNHH Tư vấn Innovature

Customer Service Executive – English – 6 - Month Contract

Công ty TNHH Tư vấn Innovature

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

PROJECT BRIEF:

Our client is a US-based healthcare company which provides sensitive healthcare services tailored to diverse communities by blending traditional healing methods with modern medical treatments. They promote overall wellness and aim to enhance members' physical and mental well-being through a holistic care approach.

项目概况:

我们的客户是一家总部位于美国的医疗公司,提供敏感的医疗服务,融合传统治疗方法与现代医学治疗,旨在为不同社区提供定制化的医疗服务。该公司促进整体健康,致力于通过整体护理方法提升会员的身心健康。

WHAT YOU WILL BE DOING: 您的职责:

  • Help members, families, and providers understand healthcare benefits and plans, explaining them clearly via phone, email, or in person. 帮助会员、家庭和服务提供者理解医疗福利和计划,通过电话、电子邮件或面对面进行清晰的解释。
  • Solve members' issues by finding the cause and explaining the solution. Escalate complex problems to management when needed. 通过找出问题原因并提供解决方案来解决会员的问题。在需要时,将复杂问题升级给管理层。
  • Participate in calls to help retain members. 参与电话沟通,帮助留住会员。
  • Follow policies and suggest improvements for smoother operations, actively engaging in meetings and training. 遵守政策并提出改进意见,积极参与会议和培训,推动运营更加顺畅。
  • Comply with all healthcare regulations and maintain confidentiality. 遵守所有医疗法规,确保保密性。
  • Accurately document member interactions in the system. 准确记录会员互动信息。
  • Be open to regular feedback and coaching for improvement. 乐于接受定期反馈与辅导,以改进工作表现。
  • Perform other tasks as needed. 完成其他相关任务。

WHAT WE ARE LOOKING FOR: 我们在寻找的人才:

  • Great English communications skills and fluent in either one of the languages: Cantonese, Mandarin is required. 客户服务(粤语/普通话):基本的英语沟通能力,且能够熟练使用粤语或普通话之一。
  • Customer service experience is preferred but not mandatory. 客户服务经验优先,但不是必须的。

Yêu cầu công việc:

WHAT WE OFFER: We treat people fairly and with dignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering a positive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:

我们提供的福利:我们公正待人,尊重每个人,保持健康的生活与工作视角,营造积极和愉快的工作环境,提供如下吸引人的福利:

  • Attractive salary and Performance bonus after successful project completion. 有吸引力的薪资,并在成功完成项目后提供绩效奖金。
  • Professional working environment 专业的工作环境。

    WORKING HOURS: 工作时间:

    • This position involves direct interaction with clients in the US, requiring work hours to align with the US time zone (California), Monday through Sunday. 该职位需要与美国客户直接互动,因此工作时间需与美国加州时区保持一致,工作日为星期一至星期日
    • You will be scheduled for 8-hour shifts, working 5 days per week, with two days off each week. 您将被安排8小时的工作班次,每周工作5天,休息2天。

Quyền lợi được hưởng:

WHAT WE OFFER: We treat people fairly and with dignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering a positive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:

我们提供的福利:我们公正待人,尊重每个人,保持健康的生活与工作视角,营造积极和愉快的工作环境,提供如下吸引人的福利:

  • Attractive salary and Performance bonus after successful project completion. 有吸引力的薪资,并在成功完成项目后提供绩效奖金。
  • Professional working environment 专业的工作环境。

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code