Việc làm Customer Service Executive/CS Executive - BKIM

Customer Service Executive/CS Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 17/11/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công Ty TNHH Quản Lý Công Nghiệp Boustead & Ktg
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
17/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
<P>Trần Danh Tuyên, Khu Đô Thị Vinhomes Riverside, Phúc Lợi, Long Biên, , </P> , Hà Nội
1. <p>Trần Danh Tuyên, Khu đô thị Vinhomes Riverside, Phúc Lợi, Long Biên, Hà Nội, Việt Nam</p>

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
VP Bank

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (Rm Diamond) - Thu Nhập Từ 20Tr - 35Tr - Chi Nhánh Phùng Hưng (Hà Nội)

VP Bank

Hà Nội Đến 30 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ Hà Nội - Làm Việc Tại Cầu Giấy - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm [H1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 12 - 15 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Phòng Dịch Vụ Công Ty Vetc - Nam Từ Liêm [C8]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Customer Service Staff (Logistics - Good English) ~ 15 - 20 Mill VND [26272] - Ha Noi

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 15 - 20 triệu VNĐ
Công ty TNHH Một Thành Viên Ngôi Sao Cineplex BHD

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng Tại Rạp Chiếu Phim - Hà Nội

Công ty TNHH Một Thành Viên Ngôi Sao Cineplex BHD

Hà Nội Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Trực Tổng Đài Hỗ Trợ Dự Án Trạm Thu Phí Không Dừng Vetc_ [C4]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Hỗ Trợ Dịch Vụ Trạm Thu Phí Không Dừng Vetc - Nam Từ Liêm [C13]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Logistics Swallow Việt Nam

Customer Service Executive

Công Ty Cổ Phần Logistics Swallow Việt Nam

Hà Nội 15 - 20 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ - Chỉ Cần Tốt Nghiệp CĐ Trở Lên [H1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 8 - 15 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

RESPONSIBILITY

• Receive customer inquiries, requests, and complaints via phone, online chat, email, or in-person; provide accurate and timely responses.

• Coordinate with relevant departments and follow up to ensure all customer inquiries, requests, and complaints are resolved within the company’s specified timeframes or as committed to customers.

• Conduct customer satisfaction surveys through online platforms, email, or face-to-face interactions as appropriate, and perform periodic written surveys to gather feedback on products and services provided by BKIM under the KTG Industrial brand.

• Build and maintain strong relationships with key stakeholders including customers, authorities, suppliers, industry representatives, and internal departments to ensure a smooth customer service process.

• Support the development of customer service policies and procedures to enhance service quality and operational efficiency.

• Ensure strict compliance with customer service protocols and company regulations.

• Continuously update knowledge of BKIM-managed KTG Industrial products and services and stay informed about any changes.

• Participate in seminars, conferences, exhibitions, and relevant training programs as assigned.

• Perform other duties as assigned by the supervisor.

• Maintain accurate records of customer interactions using CRM systems and update information in Yardi


Yêu cầu công việc:

Degree/Certificate Requirements

1 Academic level College and above

2 Major Real Estate, Business, Hotel Management or its equivalent.

3 English/ Chinese/ is plus

4 Computer Proficient in the use of office software and CRM

Other requirements (if Experience working in a corporate customer service position is any) preferred

Required Experience/Knowledge

• Have experience in CS of Business Park, industrial and office spaces will be preferred.

• Minimum 1 year experience in leasing and CS of real estate.

Requirements for qualities, personality/skills, abilities

• Team player who possesses good communication, negotiation

Skill and interpersonal skills.

• Capture work quickly, manage, organize and implement scientific and optimal work.

• Self-motivated, organized, and attentive to detail, with the ability to multitask and consistently meet deadlines

Ability

• Sensitivity, initiative and high sense of responsibility at work.

• Inspiring and positive thinking.

• Professional, flexible.

Personality/Attitude

• Honest, fair, objective and progressive.

• Good appearance, agile, making a good impression.

• Good health.

Other

• Having relationship with the government bodies is an advantage


Quyền lợi được hưởng:

Những phúc lợi theo chính sách chung của Công ty: - Thưởng hàng năm: Thưởng lương tháng 13; Thưởng KPIs Quý/ Thưởng hiệu quả công việc năm: căn cứ kết quả công việc của nhân viên và kết quả kinh doanh của công ty.
- BHXH, BHYT, BHTN, Công đoàn theo quy định của nhà nước. - BH sức khỏe Bảo Việt
- Ngày phép: 12 ngày/năm, 1 ngày vào tháng sinh nhật
- Đào tạo nội bộ và bên ngoài cho nhân viên


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code