Việc làm Customer Service & Admin Officer - JJL PARTNERS CO., LTD

Customer Service & Admin Officer

  • Mức lương: 12 - 15 triệu VNĐ
  • Địa điểm: Hà Nội
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Trung cấp - Nghề trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2026 (Còn 23 ngày)

JJL PARTNERS CO., LTD
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
27 P. Lãng Yên, Thanh Lương, Hai Bà Trưng, Hà Nội
(Trước sáp nhập: Hai Bà Trưng, Hà Nội | Sau sáp nhập: Hồng Hà, Hà Nội)
1. 27 P. Lãng Yên, Thanh Lương, Hai Bà Trưng, Hà Nội, Vietnam
(Trước sáp nhập: Hai Bà Trưng, Hà Nội | Sau sáp nhập: Hồng Hà, Hà Nội)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Quân Đội Mb Tại Đống Đa , Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 8 - 12 triệu VNĐ
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - [Aeon Mall Long Biên Hà Nội] (Ưu Tiên Sinh Viên)

Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty TNHH Hand & Hand

HOTGẤP Nhân Viên Chăm Sóc Cửa Hàng Thu Nhập Từ 9 - 12 Triệu

Công Ty TNHH Hand & Hand

Hồ Chí Minh,... 9 - 12 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Lộc Phát - Xã Đàn (7 - 8M) [C8]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Bellsystem24 Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Lộc Phát (Lpbank) - Xã Đàn

Công Ty Cổ Phần Bellsystem24 Việt Nam

Hà Nội 6 - 7 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Homefarm

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm (Hai Bà Trưng , Hà Nội)

Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Homefarm

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Ngân Hàng Mb Bank) - Không Cần Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Gody

Trưởng Nhóm Chăm Sóc Và Phát Triển Đối Tác Du Lịch

Công Ty Cổ Phần Gody

Đà Nẵng,... 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Vflinvest

Chăm Sóc Khách hàng

Công Ty Cổ Phần Vflinvest

Hà Nội 4 - 7 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Cvc Media Tv

Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Cvc Media Tv

Hà Nội 17 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Chăm Sóc Mẹ Và Bé Homecare

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Chăm Sóc Mẹ Và Bé Homecare

Hà Nội 9 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập đoàn VNR

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Tập đoàn VNR

Hà Nội Từ 6 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

JJL Partners is seeking a dynamic and professional Customer Service & Admin Officer to join our team. You will play a vital role in connecting clients with service providers, resolving issues, and ensuring our clients receive the highest quality support.


Key Responsibilities:

• Handle emails and phone calls professionally, addressing client inquiries with courtesy and efficiency.

• Connect clients with suitable service providers.

• Act as the primary contact point for service issues, complaints, major changes, and plan reviews.

• Promote services to new clients.

• Manage client budget information, support plan reviews, assess goal achievements, and set new goals.

• Perform administrative tasks: prepare monthly reports, draft service agreements, complete service bookings, etc.

• Ensure strict confidentiality of customer and company information.

• Prepare and submit daily, weekly, and monthly reports.

• Collaborate with colleagues to achieve KPIs and report directly to team leaders and managers.

• Carry out other ad-hoc duties as required.


Yêu cầu công việc:

• Prior experience in Customer Service within international companies is highly valued.

• Proficiency in Microsoft Office with strong communication and problem-solving skills.

• Fluent in Vietnamese and English (IELTS 6.5 or equivalent).

• Strong interpersonal, listening, and written/verbal communication skills.

• Ability to adapt communication style and resolve conflicts effectively.

• Strong literacy and numeracy skills.

• Team-oriented, friendly, accurate, and able to work under pressure.

• Excellent organizational and time management skills.

• Proactive and innovative in approaching tasks.


Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

Annual bonus: 13th-month salary.
Social insurance coverage.
12 days of annual leave.
Opportunities for personal and professional development.
Training and company-provided laptop.
Travel opportunities.
Young and dedicated team culture. Team-building events.
Professional, supportive, and modern working environment. No overtime required.


Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code