Chú ý: Nếu Nhà Tuyển Dụng có các yêu cầu đáng ngờ như: tải ứng dụng, truy cập các đường link không rõ ràng, gia nhập các nhóm Telegram, giao dịch chuyển khoản... Người tìm việc tuyệt đối không làm theo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
27/06/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 1 năm
Địa điểm làm việc
⇒ Công ty TNHH Takashimaya, Saigon Centre, 65 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1· Issue membership cards and vouchers
· Manage customers' accounts and maintain customer databases
· Issue VAT invoice as request promptly, accurately and timely
· Conduct VAT refund procedure
· Provide Gift wrapping service to customers
· Update Lost and Found book, return lost things to owner
· Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
· Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
· Provide pricing and delivery information
· Respond promptly to customer inquiries
· Handle and resolve customer complaints
· Direct requests and unresolved issues to the designated resource
· Keep records of customer interactions and transactions
· Record details of inquiries, comments and complaints
· Record details of actions taken
· Communicate and coordinate with internal departments
· Provide feedback on the efficiency of the customer service process
· Check and maintain audio system in good condition and ready to use
· Make announcement, play music, and promotion clips timely
· Checks, clean, maintain clean customer service area and daily housekeeping duties
· Any other duties as and when assigned by the company
· Bachelor Degree with related major
· Knowledge of customer service principles and practices
· At least 01-year experience in Customer Service
· Experience in working for MNC is favorable
· Fluent in English for all skills: speaking, writing, listening & reading
· Proficient in MS Office application
· Interpersonal skills
· Communication skills - verbal and written
· Listening skills
· Problem analysis and problem-solving
· Attention to detail and accuracy
· Customer service orientation
· Stress tolerance
· Being able to work on shift, weekends and public holidays when required
- Thu nhập cố định: cạnh tranh với thị trường bán lẻ
- Công ty tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN theo mức lương cho Nhân viên
- Có chế độ Bảo hiểm sức khỏe, khám sức khỏe định kỳ
- Lương tháng 13, tăng lương 1 năm 1 lần, thưởng năm
- Được cấp đồng phục và có thêm các phụ cấp xăng xe
- Công ty có nhà ăn và tài trợ suất ăn cho nhân viên.
- Được hưởng 12 ngày phép/năm và 3 ngày nghỉ bệnh do công ty chi trả.
- Được tham gia các chương trình đào tạo gia tăng năng lực của Công ty để cùng thăng tiến trong sự nghiệp lâu dài
Tầng 3 Tòa G1 Five Star Garden, Thanh Xuân, Hà Nội
20-50 nhân viên
JobsGO - Kênh thông tin tuyển dụng và việc làm dành cho mọi Doanh nghiệp và Ứng viên. Chúng tôi tin tưởng sẽ đem lại “HY VỌNG” cho Doanh nghiệp tìm kiếm nhân tài và cho Ứng viên... [Xem thêm]
Hà Nội 13/07/2024 15 - 20 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 26/07/2024 20 - 21 triệu VNĐ
Hà Nội 24/07/2024 7 - 40 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 22/07/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 13/07/2024 Thỏa thuận
Quận 2 07/07/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận 1 27/07/2024 Từ 16 triệu VNĐ
Quận 12 17/07/2024 7 - 12 triệu VNĐ
Quận 3 09/07/2024 11 - 16 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 19/07/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 22/07/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Quận 12 10/07/2024 7 - 20 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 09/07/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 10/07/2024 6 - 15 triệu VNĐ
Quận 3 27/07/2024 6 - 9 triệu VNĐ