Tải app JobsGO

Account Manager

  • Hết hạn trong 15 ngày nữa
  • Mức lương 15 - 25 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    07/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Tầng 5, HD Building, 21 Lê Trung Nghĩa, Phường 12, Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh.

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận Tân Bình

    Mô tả công việc

    • Conduct market research and assessments to identify potential partners.
    • Approach and establish cooperative relationships with new partners, maintain and develop relationships with existing partners.
    • Handle issues related to contracts, propose cooperation terms. Ensure projects are on schedule and provide clear updates to all stakeholders.
    • Plan and implement campaigns and cooperation programs with partners.
    • Receive and manage potential customers from Marketing.
    • Collaborate in other Marketing team activities.
    • Advise customers and partners on products and services through various channels: email, phone, direct meetings, etc.
    • Report on work results, business outcomes, as well as issues, needs, and concerns of customers.

    Yêu cầu công việc

    • University graduate in relevant fields.
    • At least 2 years of experience in a similar position (Prefer candidates with experience in IT Outsourcing companies).
    • Fluency in both written and spoken English.
    • Good interpersonal and business thinking skills.
    • Experience in implementing IT projects (especially e-commerce) is an advantage
    • Experience in implementing business development strategies.
    • Experience using CRM systems like Zoho CRM, Hubspot, etc.
    • Proactive in work, willing to take on new challenges.

    Quyền lợi được hưởng

    • 13th month & Performance bonus.
    • Full salary probation.
    • Insurance 60% of total salary.
    • All employees are involved in social insurance, medical insurance, unemployment insurance, periodic health examinations, etc.
    • Provide laptop and monitor.
    • Work From Home policy: 24 days per year (2 days per month).
    • 12 days of Annual Leave (Employees who have worked at Kimei Global for 1 year will have an additional 2 days of summer leave).
    • Holidays are based on the annual announcement of the Government.
    • Company trip, annual health check, year-end party: Once per year.
    • Activity outdoors, happy hour in/out office, Birthday gift.
    • Free parking fee.
    • Various snacks and drinks in our bar.
    • Gifts for Children's Day, Women's Day, and Men's Day

    Working time: Monday till Friday (8 AM - 5 PM)

    Công Ty TNHH Kimei Global
    Chào đón bạn đến với

    Công Ty TNHH Kimei Global

    Công nghệ thông tin

    Tầng 5, Tòa nhà Trung Tâm Văn hóa Đa Năng, 62 Trần Quang Khải, Phường Tân Định, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Mã số thuế: 0316663821
    Người ĐDPL: Huỳnh Duy Khánh
    Ngày hoạt động: 29/12/2020
    Giấy phép kinh doanh: 0316663821
    Lĩnh vực: Lập trình máy vi tính [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume