25 - 40 triệu VNĐ
25 - 35 triệu VNĐ
15 - 25 triệu VNĐ
16 - 45 triệu VNĐ
8 - 20 triệu VNĐ
Thỏa thuận
10 - 20 triệu VNĐ
16 - 45 triệu VNĐ
Đến 20 triệu VNĐ
15 - 25 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 1 năm
Ngày đăng tuyển
20/11/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
- Tầng 5, tòa nhà Anna, Công viên phầm mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Q.12, TP.HCM
Supports with the preparation of quotations e.g. by gathering the necessary information and calculations for quotation creation.
Supports the preparation of a 'Request for Quote' towards Commercial Sales Support.
Gives first level support for sales-related inbound customer inquiries. Records, tracks and - if applicable - forwards (technical) customer inquiries to Field / Inside Sales or Commercial Sales Support.
Follows up with customers (if delegated by Field / Inside Sales).
Clarifies or forwards open issues from internal / external customers.
Coordinates internal inquiries and acts as interface between Field / Inside Sales and other departments (operative or Service Functions, e.g. COP).
Supports Field / Inside Sales staff with administrative tasks (e.g. SAP / office management like travel expense accounting, material orders).
Schedules meetings with customers for field sales staff incl. travel bookings.
Analyses data, conducts research, creations reports for the Field / Inside Sales staff; creates customer profiles.
Creates / coordinates internal and external correspondences as requested by Field / Inside Sales staff.
Administrative support and assistance with the preparation, follow-up and controlling of sales campaigns.
Administrative support and assistance with the organization and conduction of trade fairs / customer events in close collaboration with the marketing department.
Fluent in English
User knowledge in MS Office, Salesforce.com
Hands-on mentality
Excellent time management and prioritization skills
Pronounced (self-)organization skills
Strong rhetorical skills over the phone
Ngành nghề: Biên phiên dịch, Môi trường, Quản lý chất lượng (QA/QC)
Kinh nghiệm: 1 Năm
Cấp bậc: Nhân viên
Hình thức: Nhân viên chính thức
Địa điểm: Hồ Chí Minh
Fluent in English
User knowledge in MS Office, Salesforce.com
Hands-on mentality
Excellent time management and prioritization skills
Pronounced (self-)organization skills
Strong rhetorical skills over the phone
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!