Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
3 - 4 năm
Ngày đăng tuyển
10/02/2025
Số lượng tuyển
2
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
>40
Yêu cầu giới tính
N/A
Thời gian làm việc
Từ Thứ 2 đến Thứ 7 (08:00 - 17:00, 8:00 – 17:00 (Monday - Friday); 8:00 – 12:00 (Every other Saturday))
Địa điểm làm việc
- Savista Realty Building, 400/8A Ung Van Khiem, Ward 25, Binh Thanh District, HCMC
Đang phân tích CV...
- Receive and process inquiries from customers, sales orders accurately and efficiently;
- Prepare quotation, sales contract, debit note and other supporting documents;
- Respond to customer feedback, complaints, concerns promptly and professionally via email, phone, or in-person;
- Compile debit notes, invoices and documents related to sales; make monthly payment to subcons;
- Keep and maintain long-term relationship with customers;
- Make plans to approach and increase new and potential customers;
- Other tasks as assigned by the superiors;
- Language: English intermediate communication
Or Japanese N3 communication.
- At least 3 years of sales experience in logistics companies (prefer in logistics service);
- Solid knowledge and understanding of Contract logistics, forwarding, 3PL
- Strong communication skills; strong analytical and problem-solving skills;
- Ability to work under pressure;
- Social insurance
- Health insurance
- Unemployment insurance according to Labor Laws
- Annual salary increases;
25 - 40 triệu VNĐ
25 - 35 triệu VNĐ
8 - 20 triệu VNĐ
Thỏa thuận
10 - 20 triệu VNĐ
16 - 45 triệu VNĐ
16 - 45 triệu VNĐ
8 - 25 triệu VNĐ
7 - 50 triệu VNĐ
16 - 45 triệu VNĐ
15 - 25 triệu VNĐ
10 - 12 triệu VNĐ
8 - 15 triệu VNĐ
11 - 15 triệu VNĐ
25 - 40 triệu VNĐ
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!