Tải app JobsGO

Quality Assurance Specialist (Contact Center, BPO)

 Công Ty TNHH Itechwx Công Ty TNHH Itechwx
  • Hết hạn trong 28 ngày nữa
  • Mức lương 19 - 21 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    12/02/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Tầng 4 Tòa nhà Lancaster Luminaire, Số 1152-1154 Đường Láng, Phường Láng Thượng, Quận Đống Đa, Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Đống Đa

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City and 1 office in Hanoi City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.

    YOU WILL:

    • Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.

    • Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.

    • Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.

    • Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.

    • Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.

    • Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.

    • Standardize the handling process and training materials.

    • Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing. • Other tasks as assigned by the manager.

    Yêu cầu công việc

    OUR IDEAL CANDIDATES:

    • From 2 years of working experience with at least 1-year experience in QA position in customer support field.

    • Strong proficiency in English, both written and spoken, is essential (equivalent to IELTS SPEAKING 6.5 or TOEIC 800 or higher)

    • Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.

    • Excellent communication and interpersonal skills.

    • Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.

    • Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.

    Quyền lợi được hưởng

    WHY US?

    RANGE OF SALARY: FROM 20.000.000 VND

    • Salary at 100% during the probationary period

    • 90% contribution of the gross salary to social insurance

    • An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance

    • 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)

    • Training will be offered

    • Full working equipment will be provided Annual Health Checkup

    • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume