Tải app JobsGO

Operation Manager (Nationality: Japanese)

  • Hết hạn trong 25 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    13/09/2024

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    1

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Nhật
    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    Không

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - tầng 17 và 20 toà nhà VTC Online, số 18 phố Tam Trinh, Minh Khai, Hai Bà Trưng, Hà Nội.

    Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

    • Build, lead, and manage the operations team, providing guidance and support to ensure high performance.
    • Develop and implement operational strategies to support business objectives and improve efficiency.
    • Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client’s KPIs and targets.
    • Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
    • Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
    • Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
    • Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
    • Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.

    Yêu cầu công việc

    • Nationality: Japanese
    • Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or related fields.
    • Minimum of 3 years of experience in operations management, preferably in the BPO industry.
    • Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
    • Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
    • In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
    • Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
    • Proficiency in English and Japanese.

    Quyền lợi được hưởng

    • Salary: Negotiable
    • Housing allowance; lunch allowance & transportation allowance.
    • Promotion opportunities
    • Periodical bonus: twice/year
    • Position promotion, salary review: once/year
    • 13th month salary
    • Insurances followed Vietnamese Labor Law
    • Bonuses, gifts for Holidays

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume